Халықаралық менеджмент және маркетинг

  • Мақсаты: Халықаралық ортада менеджмент пен маркетингтің әдістері мен ерекшеліктерін зерттеу Мазмұны: Халықаралық менеджменттің мәнін, ортасын және олардың сипаттамаларын қорытындылау. Халықаралық корпорацияларда шешім қабылдауды талдау және халықаралық корпорациялардағы көшбасшылық ерекшеліктері. Жаһандық менеджменттің қалыптасуын зерттеу, халықаралық маркетингте нарықты сегменттеу. Компанияның халықаралық нарықтағы бәсекеге қабілеттілігін және компанияның халықаралық коммуникациялық саясатын талқылау. Сыртқы нарыққа шығу стратегиясын құру, халықаралық маркетингті ұйымдастыру және бақылау. Халықаралық фирмалардың құрамы. Халықаралық фирмалардағы бақылау түрлері мен механизмі. Персоналды басқарудың ерекшеліктері мен мәселелері.
  • Образовательная программа 7M04122 Менеджмент
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top