Әлеуметтік сала және туризмнің микроэкономикасы

  • Пәннің мақсаты экономикалық субъектілердің шешім қабылдау механизмін және әлеуметтік саладағы жеке таңдауды, әлеуметтік саладағы және туризмдегі микроэкономикалық айнымалылар арасындағы себеп–салдарлық байланыстарды, сондай-ақ нарықтық субъектілердің мінез-құлқына әсер ететін факторларды зерттеу. Білім алушылардың мынадай дағдылары бар: - микроэкономикалық талдау әдістерін меңгеру; - қызметтер нарығының жұмыс істеу тетігін қолдану бойынша білімді меңгеру; -нарықтық тепе-теңдік моделі;- тұтынушылық мінез-құлық теориясы; - өндіріс теориясы мен шығындар; - монополиялық биліктің мәні мен көрсеткіштері; - өндіріс факторларының нарықтары; - жеке экономикалық субъектілердің мінез - құлық үлгілерін талдау; - әлеуметтік саланы зерттеу; - кәсіпорын қызметін басқарушылық талдау.
  • Образовательная программа 6B11129 Халықаралық туризм
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top