Туризмдегі бизнес-процестер

  • Мақсаты: ғылыми-педагогикалық және практикалық қызметті тиімді жүзеге асыру үшін туризмдегі бизнес-процестер туралы кәсіби білімдерді біріктіру және дамыту қабілетін қалыптастыру және өзіндік және инновациялық шешімдерді әзірлеуде дамыған құзыреттіліктерді қолдану. Оқылатын болады: туризмдегі бизнес-процестерді біріктірілген басқарудың теориясын, тәжірибесін және ерекшеліктерін дамыту; туристік индустриядағы бизнес-процестердің топтары, модельдері, факторлары, тәуекелдері, нәтижелік көрсеткіштері; туристік аумақтық жүйелерді, жергілікті кешендерді, кластерлеуді, инжинирингті, цифрландыруды, брендингті, маркетингті, трансшекаралық ынтымақтастықты жоспарлау, жобалау, дамытудағы бизнес-процестік тәсіл; туристік кәсіпорындарды басқарудағы бизнес-процестердің технологиялары және туристерге сапалы өнім мен қызмет көрсету.
  • Образовательная программа 7M11103 Туризм
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top