Фармациядағы менеджмент және маркетинг

  • Маркетингтің негізгі теориялық ережелерін және фармацевтикалық маркетингтің ерекшеліктерін, оның ішінде дәрілік заттарды тауар ретіндегі маркетингтік зерттеулерді, оларды әзірлеу және нарыққа жылжытуды, фармацевтикалық және дәріхана кәсіпорындарының өнім және ассортимент саясатын, баға белгілеуді, көтерме және бөлшек сауданы зерттейтін пән. , фармацевтикалық нарықта маркетингтік коммуникациялар кешенін қолдану. Оқыту нәтижелері бойынша түлек фармацевтикалық ұйымдарда персоналды басқару және іс қағаздарын жүргізу мәселелерін шеше алады; фармацевтикалық ұйымдардың құрылымдарын ұйымдастырушылық жобалау, логистикалық талдау, фармакоэкономиканың негізгі әдістерін қолдану.
  • Образовательная программа 6B10102 Фармация
  • Несиелер 6
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 2
Top