Қызмет көрсету маркетингі

  • Курс студенттерге қызмет көрсету маркетингінің заманауи экономикалық категорияларын таныстырып, жоспарлаудың тәжірибелік аспектілерін игеруге және бәсекеге қабілетті қызметтерді ұсынуға, қызмет көрсету маркетингін қолдану саласын талдауға, кәсіпорынның даму стратегиясын жасауға мүмкіндік береді. Маркетингтік стратегия және зерттеу қызмет көрсету нарығы, баға белгілеу, қызметтерді сату, коммуникация және оларды сатуды ынталандыру, қызмет көрсетудегі маркетингін бақылау және аудит, қызмет көрсету саласындағы инновацияларды дамытуға көңіл бөлінеді.
  • Образовательная программа 6B04108 Экономика және менеджмент
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top