Имидждік психология және жарнама психологиясы

  • Курс жарнама психологиясы саласында тиімді жұмыс істеу үшін қажетті кәсіби білімді, іскерлік пен дағдыларды қалыптастыруды көздейді және озық технологиялар мен әдістердің синтезін, имидж мен жарнаманың мәні мен құрылымын, психологиялық ерекшеліктерін, жарнамалық өнімдердің тұтынушыларға әсерін, кәсіби-этикалық қағидаттарды сақтай отырып, жарнамалық қызмет пен менеджмент шеңберіндегі заманауи ақпараттық ресурстарды талдауды қарастырады. Жеке тұлға мен ұйымның тиімді имиджін дамыту, жазбаша сөйлеу, академиялық жазу дағдыларын қолдана отырып, магистранттар курсты аналитикалық эссе жазу арқылы аяқтайды.
  • Образовательная программа 7M03102 Психологиялық кеңес беру
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top