Стратегиялық менеджмент

  • Курс компанияның стратегиялық әлеуеті мен бәсекелестік позициясын талдаудың тұжырымдамалық тәсілдерін зерттеуге бағытталған. Бұл тұрғыда компанияның стратегиялық мақсаттары мен мақсаттар ағашын анықтау, бизнестің сыртқы және ішкі ортасын талдау әдістері, компания ресурстарын стратегиялық басқару әдістері, әртараптандырылған компанияның портфельдік талдауы, бәсекелестік стратегиялардың түрлері және стратегиялық баламаларды таңдау мәселелері қамтылады. Оқыту нәтижелеріне нақты қазақстандық және шетелдік компаниялардың (best practices) кейстерін талдау, компания басшыларын тарта отырып, сторрителинг әдісі, компаниялардың кейстері бойынша стратегиялық сессиялар өткізу, нақты қазақстандық компаниялардың бәсекелестік позициясын Стратегиялық талдау бойынша топтық жобаларды орындау арқылы қол жеткізіледі.
  • Образовательная программа 7M04113 Макроқаржы және Data Science (MBA)
  • Несиелер 3
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top