Жарнамадағы менеджмент

  • Пән жарнама менеджментінің мәнін, маркетингті басқаруды және жарнама менеджментінің субъектілері мен объектілерінің жарнамалық басқаруын зерттейді. Дұрыс функционалды бағытты, жарнаманы ақпараттық қолдауды таңдауға, жарнамалық іс-шараларды жоспарлауға, жағдайлық талдау жасауға, компанияның жарнамалық мақсаттарын анықтауға көмектеседі. Жарнама жасаушыларды дайындап, жарнамалық іс-шараның тиімділігін анықтап және өсу қарқынын талдап, тактикалық және стратегиялық жоспарларды әзірлеп, нарық сегментін анықтап және бюджетті жоспарлауға тиімді пайдаланады.
  • Образовательная программа 6B02101 Дизайн
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top