Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Жарнамалық дизайн элементтері мен процестері 2
-
Пәннің мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: сатуды арттыру, өнімді жылжыту, өнімді қалай дұрыс тарату мәселелері: тікелей, баспасөзде, баспа, экран, сыртқы және т.б. жарнама. Қоршаған ортаға әсер етудің негізгі факторларын, техника мен сендіру әдістерін, тұтынушы мінез-құлқының түрлерін, жарнама тілін қолдануды, ұранның дұрыс құрамын, жарнама стилін және оның аспектілерін, штрихтары мен тұжырымдамаларын түсіндіреді.
-
Образовательная программа 6B02101 Дизайн
-
Несиелер 10
-
Оқу жылы 3
-
Семестр 2