Жарнамалық дизайн элементтері мен процестері 2

  • Пәннің мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: сатуды арттыру, өнімді жылжыту, өнімді қалай дұрыс тарату мәселелері: тікелей, баспасөзде, баспа, экран, сыртқы және т.б. жарнама. Қоршаған ортаға әсер етудің негізгі факторларын, техника мен сендіру әдістерін, тұтынушы мінез-құлқының түрлерін, жарнама тілін қолдануды, ұранның дұрыс құрамын, жарнама стилін және оның аспектілерін, штрихтары мен тұжырымдамаларын түсіндіреді.
  • Образовательная программа 6B02101 Дизайн
  • Несиелер 10
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top