Салалық нарықтарды талдау

  • Салалық нарықтар теориясының пәні мен әдістемесі. Фирма салалық нарықтар теориясында. Салалық нарықтардың мәні, түрлері, шекаралары. Салалық нарықтың құрылымы. Салалық нарықтарды дамытудағы бәсекелестік пен монополия. Ақпарат нарықтық белсенділікке әсер ету факторы ретінде. Ақпаратпен, мүдделі тараптармен жұмыс істеу тәсілдері, бастапқы ақпараттың сипатын, пайдаланылатын ақпараттық технологияларды және мүдделі тараптардың талаптарын ескере отырып, бизнес-талдау процесінде өзгерістер мен талаптардың әртүрлі типтері. Үлкен деректерді басқару. Деректерді жобалау және сақтау.
  • Образовательная программа 7M06103 Экономикадағы ақпараттық жүйелер
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top