Инновационды менеджмент және маркетинг

  • Курс қазіргі бәсекелестік ортадағы іргелі және қолданбалы зерттеулердің, конструкторлық әзірлемелердің, маркетингтің, өндірістің, сатудың рөлін зерттеуге арналған. Ұйымның инновациялық қызметін жоспарлауды зерттеді; инновациялық қызметтің стратегиялық бағыттарын, даму стратегиясының әрбір бағыты бойынша оңтайлы мақсаттарды таңдау әдістерін анықтау. Технологиялық және венчурлық инновациялар қарастырылады; бизнес моделін инновациялау, маркетинг; инновацияларды енгізуді маркетингтік қолдау.
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top