Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Digital маркетинг: негіздері мен құралдары. SMM негіздері мен трендтері
-
Сандық ортада маркетингтік міндеттерді жүзеге асырудағы құралдардың тиімділігі мен аналитикасын талдау әдістерін, жұмыс кезеңдерін зерттеу және игеру. Маркетингтік стратегияның міндеттерін орындау үшін Digital-маркетинг стратегиясын әзірлеу және сандық байланыс арналарын таңдау. SMM негіздері мен трендтері. Әлеуметтік медиадағы Цифрлық бизнес-қойылым: әлеуметтік платформалар аудиториясы, аудиторияны сегменттеу және бағыттау. Курс SMM іскери коммуникация мүмкіндіктерін қарастырады. Брендинг құралдары, PR.
-
Образовательная программа 6B07107 Инженериядағы кәсіпкерлік
-
Несиелер 5
-
Оқу жылы 3
-
Семестр 2