Digital маркетинг: негіздері мен құралдары. SMM негіздері мен трендтері

  • Сандық ортада маркетингтік міндеттерді жүзеге асырудағы құралдардың тиімділігі мен аналитикасын талдау әдістерін, жұмыс кезеңдерін зерттеу және игеру. Маркетингтік стратегияның міндеттерін орындау үшін Digital-маркетинг стратегиясын әзірлеу және сандық байланыс арналарын таңдау. SMM негіздері мен трендтері. Әлеуметтік медиадағы Цифрлық бизнес-қойылым: әлеуметтік платформалар аудиториясы, аудиторияны сегменттеу және бағыттау. Курс SMM іскери коммуникация мүмкіндіктерін қарастырады. Брендинг құралдары, PR.
  • Образовательная программа 6B07107 Инженериядағы кәсіпкерлік
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top