Денсаулық сақтауды реттеу саясаты

  • Қазіргі заманғы маркетинг-бұл өндірушілер мен тұтынушылар арасындағы өзара әрекеттесу механизмдерін зерттейтін және тауарлар мен қызметтерді сәтті коммерцияландырудың әдістері мен стратегияларын әзірлейтін кешенді пән. Қазіргі заманғы маркетинг экономика, психология, әлеуметтану, статистика, ақпараттық технологиялар сияқты басқа ғылыми пәндерге негізделген. Негізгі тақырыптар: • Интернет-маркетинг; • Мобильді маркетинг; • Мазмұнды маркетинг; • Нейромаркетинг.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top