7M10108 Денсаулық сақтау саласындағы менеджмент (Бейіндік бағыт) в Марат Оспанов атындағы Батыс Қазақстан медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Нарықтық жағдайда басқарушылық шешімдер қабылдауға қабілетті практикалық денсаулық сақтау үшін кадрлар даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M139 Денсаулық сақтау саласындағы менеджмент
-
Білім беру саласы 7M10 Денсаулық сақтау
-
Дайындық бағыты 7M101 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Басқару психологиясы
Басқару психологиясы ғылым ретінде. Басқару модельдері. Көшбасшылық теориялары. Ұйымдастырушылық мәдениет. Басқарушылық байланыс. Ұйымдағы қақтығыстарды басқару. Басшының әлеуметтік жауапкершілігі. Кәсіби бейімделу. Коммуникативті құзыреттілік. Коммуникативті құзыреттілік деңгейлері. Қызметкерлерді ынталандыру теориялары. Ұйымдағы стресс. Эмоционалды күйіп қалу. Басқару шешімдерін қабылдаудың психологиялық негіздері. Ұйымның тиімділігі мен бәсекеге қабілеттілігі.әселесі
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Шет тілі (кәсіптік)
«Шет тілін (кәсіби)» оқыту үдерісінде келесі лингвомәдени аспектілер аясында 4 іс-әрекет түрі (оқылым, жазылым, тыңдалым, айтылым) игеріледі: - «Денсаулық», «Патология» тақырыптарымен ұсынылған кәсіби бағдарланған қарым-қатынас саласы; - «Қазақстандағы экологиялық проблемалар», «Адамзаттың деструктивті әдеттері» тақырыптарымен ұсынылған коммуникацияның әлеуметтік-мәдени саласы; -Жалпы – кәсіби сала, «Ғылыми стиль жанрлары», «Ғылыми ағылшын тілі» тақырыптары бойынша ұсынылған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Менеджмент
Пән білім алушыларға барлық буындардың басшылары ретінде тиімді жұмыс істеу үшін қажетті басқару принциптері мен әдістері туралы озық білімді қамтамасыз етеді. Осы пәнді меңгерген студенттер ұйымдарды жобалау және шешім қабылдау үшін қажетті білімнің кең спектріне ие болады. Пәннің негізгі тақырыптары: Сапаны басқару; білімді басқару; кадрлық қамтамасыз ету; ұйымдастырушылық жобалау; этика және әлеуметтік жауапкершілік
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Технологический менеджмент
Ұйымдарда технологияларды дамыту мен енгізуді басқару процестерін зерттейтін пән. Технологиялық стратегияны әзірлеуді, технологияларды әзірлеу және енгізу процестерін басқаруды, білім мен зияткерлік меншікті басқару жүйелерін ұйымдастыруды қамтиды: Технологиялық менеджментті анықтау; технологиялық стратегияны әзірлеу; технологияларды әзірлеу және енгізу процестерін басқару; технологиялық менеджменттегі білімді басқару; зияткерлік меншік стратегиялары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Персоналды басқару
Ұйымдағы персоналды басқару процестерін, әдістері мен стратегияларын зерттейтін пән. Оқу бағдарламасы персоналдың қажеттіліктерін талдау мен жоспарлауды, үміткерлерді іздеуді және таңдауды, оқыту және дамыту бағдарламаларын әзірлеуді, қызметкерлерді бағалау мен ынталандыруды, еңбек қатынастарын басқаруды және ұйымда білікті қызметкерлерді ұстауды қамтиды. Кросс-тәртіптік білім: еңбек психологиясы, экономика, менеджмент, құқық.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Менеджменттегі биостатистика және зерттеу әдістері
Менеджмент және биостатистика зерттеулерінде қолданылатын әртүрлі әдістемелерді, техникалар мен құралдарды зерттейтін пән. Әдістер: сандық зерттеу, сапалық зерттеу, кейс-әдіс, эксперименттік әдіс, модельдеу, желілік талдау, Денсаулық сақтау шығындарын талдау, денсаулық сақтаудағы бизнес-процестерді талдау, Денсаулық сақтау жүйелерін талдау, статистикалық талдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқарудың әлеуметтік-психологиялық негіздері
Пәннің мақсаты-ұйымды басқару процесінде әлеуметтік және психологиялық факторлардың өзара байланысын зерттеу. • Пән тақырыптары: • Басқарудағы әлеуметтік психологияның рөлі. • Басқарудың негізгі теориялары. • Мотивация және көшбасшылық: • Басқарудағы байланыс; • Қақтығыстарды басқару; • Жанжал психологиясы. Пәнді оқу аясында студенттер ұйымдағы басқару процестеріне әлеуметтік және психологиялық факторлардың әсері туралы білім алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Денсаулық сақтауды реттеу саясаты
Қазіргі заманғы маркетинг-бұл өндірушілер мен тұтынушылар арасындағы өзара әрекеттесу механизмдерін зерттейтін және тауарлар мен қызметтерді сәтті коммерцияландырудың әдістері мен стратегияларын әзірлейтін кешенді пән. Қазіргі заманғы маркетинг экономика, психология, әлеуметтану, статистика, ақпараттық технологиялар сияқты басқа ғылыми пәндерге негізделген. Негізгі тақырыптар: • Интернет-маркетинг; • Мобильді маркетинг; • Мазмұнды маркетинг; • Нейромаркетинг.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өзгерістерді басқару
Пән ұйымдағы өзгерістерді басқарудың теориялық және практикалық аспектілерін зерттейді. Пән тақырыптары: • Өзгерістерді басқару негіздері; • Өзгерістерді дайындау және жоспарлау; • Өзгерістерді жүзеге асыру; • Іске асырылған өзгерістердің тиімділігін бағалау; • Жобалардағы өзгерістерді басқару; • Дағдарыс жағдайындағы өзгерістерді басқару; • Ұйымдық құрылымдардағы өзгерістерді басқару; • Ұйымдық құрылымды өзгерту әдістері мен құралдары, проблемалар мен тиімсіз аймақтарды анықтау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Денсаулық сақтаудағы сапа менеджменті және тәуекелдерді басқару
Пән денсаулық сақтауды реттеудің әдістері мен тетіктерін зерделеуге, сондай-ақ осы саладағы реттеуші саясаттың негізгі қағидаттары мен құралдарын зерделеуге бағытталған. Пәннің тақырыптары: • Денсаулық сақтауды реттеу саясатының мақсаттары; • Лицензиялау, сертификаттау, аккредиттеу сияқты денсаулық сақтауды реттеу тетіктері мен құралдары; • Денсаулық сақтаудың нормативтік-құқықтық базасы; • Денсаулық сақтауды реттеудегі мемлекет пен жеке сектордың рөлін талдау және бағалау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи маркетинг
Қазіргі заманғы маркетинг-бұл өндірушілер мен тұтынушылар арасындағы өзара әрекеттесу механизмдерін зерттейтін және тауарлар мен қызметтерді сәтті коммерцияландырудың әдістері мен стратегияларын әзірлейтін кешенді пән. Қазіргі заманғы маркетинг экономика, психология, әлеуметтану, статистика, ақпараттық технологиялар сияқты басқа ғылыми пәндерге негізделген. Негізгі тақырыптар: • Интернет-маркетинг; • Мобильді маркетинг; • Мазмұнды маркетинг; • Нейромаркетинг.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- Стратегиялық және тактикалық жоспарларды әзірлеу, басымдықтарды айқындау, денсаулық сақтау объектілері қызметінің тиімділігін талдау дағдыларын қолданады.
- Менеджмент пен маркетингтің негізгі функцияларын нақты ажыратады, алған білімдерін іс жүзінде қолданады.
- Нормативтік-құқықтық актілер, денсаулық сақтау жүйесінің стандарттары негізінде медициналық көмек сапасының негізгі индикаторларын талдай алады.
- Денсаулық сақтау объектілерін басқару процесінің тиімділігін арттыру үшін көшбасшылық және командалық білім беру дағдыларын қолданады.
- Денсаулық сақтау саласының ерекшелігін ескере отырып менеджмент саласындағы зерттеу міндеттерін шешу үшін дағдыларды қолданады.
- Денсаулық сақтау менеджменті саласындағы ғылыми зерттеулердің нәтижелерін логикалық ресімдеу дағдыларын қолданады.
- Денсаулық сақтауды перспективалы дамыту үшін дәлелді, сыни ойлауды, ғылыми және дәлелді базаны пайдалана отырып, технологиялар, инновациялар және ғылыми зерттеулер нарықтарын талдау негізінде әртүрлі жағдайларды шешуде заманауи технологияларды қолданады.
- Басқарудың тиімді стильдерін қолданады, өкілеттіктерді береді, ұжымда тиімді жұмыс істеу үшін жағдай жасайды.