Желілік ойындарды бағдарламалау

  • Ойындар мен қолданбалы бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу саласында логикалық ойлауды дамыту зерттелуде. Оқыту аясында объектіге бағытталған бағдарламалау тілі қолданылады. Android мобильді платформасына арналған ойындарды жасау негіздері қарастырылады және әзірлеудің барлық негіздерімен танысады, "компьютерлік ойындарды әзірлеу" құзыреттілігі бойынша шеберхананың компьютерлік техникасының техникалық мүмкіндіктерін барынша ескереді және білім алушының шығармашылық әлеуетін дамытуға бағытталған. Жұмыс бағдарламасының негізі-сабақтардың теоретилық және практикилық бағыты. 2D ойындарын құру туралы білім мен әдістерді игеру бағдарламалау және ойындарды дамыту саласында компьютерлік сауаттылықты қалыптастыруға көмектесетін мәселелерді шешу барысында жүзеге асырылады. Тыңдаушылардың қол жеткізген нәтижелерді түсінуі және иеленуі рефлексивті тапсырмалар көмегімен болады. Мұндай тәсіл оқытудың жоғары уәждемесі мен нәтижелілігіне кепілдік береди. Бағдарламалық жобаларды ұйымдастырудың білімдері, дағдылары мен әдістері ақпараттық құзіреттіліктің элементтері болып табылады.
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top