Инженерлік экологиядағы маркетинг және менеджмент негіздері

  • Пән инженерлік экологиядағы маркетинг пен менеджменттің теориялық және әдістемелік негіздерін, менеджменттің принциптерін, әдістерін және ұйымдастыруын, менеджменттегі мотивация теориясын оқуға бағытталған. Курс мыналарды қамтиды: маркетингтің заманауи концепциялары; стратегия, маркетингті жоспарлау және бақылау; маркетингтік коммуникация; бәсекеге қабілетті позициялар мен артықшылықтар; кәсіпорынның халықаралық маркетингі; қоршаған ортаны басқарудың халықаралық және қазақстандық стандарттары; Қоршаған ортаны басқару жүйесіне қойылатын ISO 14001 талаптары.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top