Тауарлар мен қызметтердің әлемдік нарықтарының конъюнктурасы

  • Мақсаты: Сыртқы сауда объектілерінің конъюнктуралық-бағалық жұмыс тәжірибесінде қажетті білімді қалыптастыру. Мазмұны: конъюнктуралық зерттеулердің мәні, міндеттері, анықтамасы. Конъюнктура ұғымы. Әлемдік тауар нарықтары мен топтық ассортимент тауарларының әлемдік тауар нарықтарындағы жіктелуі. Конъюнктуралық зерттеу. Қазіргі әлемдік бағалардың қозғалыс факторлары. Нарық конъюнктурасының дамуын анықтайтын маңызды тенденциялар мен факторлар. Нақты нарықтардың көрсеткіштерін пайдалану ерекшеліктері. Ресейдің экономикалық мүдделері және оның негізгі нарықтардағы орны.
  • Образовательная программа 7M04107 Цифрлық экономика (ТМД ЖУ)
  • Несиелер 3
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top