Цифрлық маркетинг

  • Мақсаты: тиімді қызметті ұйымдастыруға, сондай-ақ компаниялар мен өнімдерді Интернетте жылжытуға қажетті білімді, дағдылар мен құзыреттерді қалыптастыру. Мазмұны: Цифрлық маркетингке кіріспе. Мақсатты аудитория және бәсекелестер. Цифрлық маркетингтің бағыттары мен қолдану стратегиялары. Цифрлық маркетингтің байланыс арналары. Сайт цифрлық маркетинг құралы ретінде. Сайтқа келушілерді тарту технологиялары. Мәтінмәндік және мақсатты жарнама. Іздеу жүйесін оңтайландыру (SEO). Медиа жарнама және оны автоматтандыру құралдары. E-mail-маркетинг және әлеуметтік желілермен жұмыс. Интернет мониторингі және интернет-аналитика.
  • Образовательная программа 7M04107 Цифрлық экономика (ТМД ЖУ)
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top