Туризм саласындағы іскерлік және кәсіби қарым-қатынас

  • Пәнді оқыту туризм саласындағы тиімді кәсіби және іскерлік қарым-қатынастың психологиялық жолдарын ашумен, қарым-қатынас серіктестеріне әсер етудің өнімді тәсілдерін анықтаумен байланысты іскерлік қарым-қатынас негіздерін зерттеуге бағытталған. Студенттердің іскерлік қарым-қатынастарды құрудың тиімді құралдарын қолдану, сондай-ақ іскерлік қарым-қатынастың әлеуетті және нақты кедергілерін жою дағдыларын қалыптастыру
  • Образовательная программа 6B11101 Туризм
  • Несиелер 4
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 7
Top