Маркетингті басқару

  • Курста заманауи маркетингтің негіздері талқыланады және әртүрлі ұйымдастырушылық жағдайларда маркетингтің рөлі кеңейеді. Маркетинг кез-келген бизнестің сәттілігінде маңызды рөл атқарады. Бұл бизнес философиясы да, клиенттермен, бәсекелестермен, қызметкерлермен және қоршаған ортамен жұмыс істеу бойынша нұсқаулық жиынтығы. Маркетинг-бұл тұжырымдамалау, баға белгілеу, идеяларды, қызметтерді және тауарларды тарату және жылжыту, тұтынушылардың қажеттіліктері мен тілектерін анықтау және өлшеу процесі.
  • Образовательная программа 6B04106 Менеджмент/ Business Administration
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top