Маркетинг

  • Курс студенттерді маркетингтің негізгі функцияларымен таныстырады. Тұтынушылардың тілектерін қанағаттандыру үшін тауарлардың / қызметтердің құндылығын қамтамасыз ету мәселелері; нысаналы өткізу нарықтары және осы нарықтарға қызмет көрсету үшін тиісті өнімдерді таңдау кезінде шешім қабылдау процесі қаралды. Курс тақырыбы тауарларды / қызметтерді жылжыту, орналастыру және баға белгілеудің негізгі стратегияларын ұсынады. Курсты аяқтағаннан кейін студенттер өнімді әзірлеу және сату үшін маркетинг принциптерін қолдана алады.
  • Образовательная программа 6B04106 Менеджмент/ Business Administration
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top