Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Маркетинг
-
Курс студенттерді маркетингтің негізгі функцияларымен таныстырады. Тұтынушылардың тілектерін қанағаттандыру үшін тауарлардың / қызметтердің құндылығын қамтамасыз ету мәселелері; нысаналы өткізу нарықтары және осы нарықтарға қызмет көрсету үшін тиісті өнімдерді таңдау кезінде шешім қабылдау процесі қаралды. Курс тақырыбы тауарларды / қызметтерді жылжыту, орналастыру және баға белгілеудің негізгі стратегияларын ұсынады. Курсты аяқтағаннан кейін студенттер өнімді әзірлеу және сату үшін маркетинг принциптерін қолдана алады.
-
Образовательная программа 6B04106 Менеджмент/ Business Administration
-
Несиелер 5
-
Оқу жылы 1
-
Семестр 1