Халықаралық маркетинг

  • Білім алушылар жаһандық мүмкіндіктер мен бәсекелестік жағдайларға жақсы жауап беру үшін маркетингтің барлық аспектілерін ғаламдық тұрғыдан зерттейді. Курс тақырыбында халықаралық маркетингке егжей-тегжейлі шолу; әлеуметтік, мәдени, саяси және құқықтық орта; халықаралық нарыққа шығу мүмкіндіктері; нарыққа шығу стратегиялары мен өнімдерін жоспарлау және басқару; жаһандық тарату және баға белгілеу қозғалған тақырыптардың қатарына кіреді.
  • Образовательная программа 6B04106 Менеджмент/ Business Administration
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top