Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Тұтынушылардың мінез-құлығы
-
Компанияның клиенттері кім екенін түсіну - бұл бизнес шешім қабылдау стратегиясының бірі. Бұл курста стратегиялық маркетингті қолданудың маңыздылығы және адамның маркетингтік шешімдеріне әсер ететін факторлар талқыланады. Зерттеудің маңыздылығы мен тұтынушылардың мінез-құлқы, сондай-ақ жеке тұлғаның белсенділігі мен мотивациясы, сана, өмір салты, хабардарлық, оқыту және қарым-қатынастың өзгеруі, мәдениет, субмәдениет және т. б. сияқты ішкі факторлар талқыланады.
-
Образовательная программа 6B04106 Менеджмент/ Business Administration
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 2
-
Семестр 2