Тұтынушылардың мінез-құлығы

  • Компанияның клиенттері кім екенін түсіну - бұл бизнес шешім қабылдау стратегиясының бірі. Бұл курста стратегиялық маркетингті қолданудың маңыздылығы және адамның маркетингтік шешімдеріне әсер ететін факторлар талқыланады. Зерттеудің маңыздылығы мен тұтынушылардың мінез-құлқы, сондай-ақ жеке тұлғаның белсенділігі мен мотивациясы, сана, өмір салты, хабардарлық, оқыту және қарым-қатынастың өзгеруі, мәдениет, субмәдениет және т. б. сияқты ішкі факторлар талқыланады.
  • Образовательная программа 6B04106 Менеджмент/ Business Administration
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top