Салалар бойынша цифрлі маркетинг

  • Пән маркетингте цифрлық технологияларды пайдалану саласында теориялық білім мен практикалық дағдылар кешенін қалыптастырады, маркетинг және өз жобасын, компанияны немесе жеке брендті әлеуметтік желілерде (SMM-маркетинг) жылжыту мәселелерін және контенттің таралуының негізгі принциптерін ("сарафанное радио" арқылы жылжыту); SEO және SMO оңтайландыру принциптерін ескере отырып, веб-сайтты жобалау және басқару, жылжыту үшін email-маркетингті пайдалану мәселелерін қарайды. Оқытудың белсенді әдістері: дәрістер-әңгімелер; мультимедиялық құралдарды қолдану; case-study; шағын топтардағы жұмыс; пікірталас.
  • Образовательная программа 6B06106 Ақпараттық жүйелер
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top