Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Қазақстанның қазіргі таңдағы SMM нарығы
-
Пән мазмұны білім алушыларға еліміздегі жас сала SMM нарығы мен оған қызығушылық танытатын ірі және орта компаниялар жұмысы туралы ақпараттар береді. SMM-нің бірнеше артықшылықтары мен кемшіліктері көрсетіліп, SMM стратегиясын құру кезеңдерін атап өтеді. Көптеген жарнамалық іс-шаралардың жүргізуі, аудиториямен дұрыс байланыс орната білу, жақсы, нәтижелі жұмыстың аудиториямен байланыс орнатуға ықпалы болатындығы т.б. мәселелерді қарастырады.
-
Образовательная программа 6B02305 Филология (қазақ) -журналистика
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 4
-
Семестр 1