Қазақстанның қазіргі таңдағы SMM нарығы

  • Пән мазмұны білім алушыларға еліміздегі жас сала SMM нарығы мен оған қызығушылық танытатын ірі және орта компаниялар жұмысы туралы ақпараттар береді. SMM-нің бірнеше артықшылықтары мен кемшіліктері көрсетіліп, SMM стратегиясын құру кезеңдерін атап өтеді. Көптеген жарнамалық іс-шаралардың жүргізуі, аудиториямен дұрыс байланыс орната білу, жақсы, нәтижелі жұмыстың аудиториямен байланыс орнатуға ықпалы болатындығы т.б. мәселелерді қарастырады.
  • Образовательная программа 6B02305 Филология (қазақ) -журналистика
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top