Кәсіпкерлік журналистика

  • Жаңадан пайда болған тенденциялар, тақырыптық әртүрлілігімен қатар, жаңа журналистік формалар журналистика принциптері мен функциялары өзгерген кезде пайда болады. Шығармашылық ізденістерді объективті жариялау барысында жаңа жанрлар шығуда . Ақпараттық нарықтағы өзгерістер тұрғысынан қазіргі заманғы медиа және қазіргі заманғы журналистика принциптерін дамытудағы жаңа үрдістер қарастырылады. Мәтіндік және аудиовизуалды материалдармен жұмыс істеу, студенттерге жаңа мультимедиалық, қоғамдық ұйым, деректер журналистикасы, визуализация сияқты жаңа дағдыларды үйрету.
  • Образовательная программа 6B04107 Social медиа маркетинг
  • Несиелер 3
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 5
Top