Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B04107 Social медиа маркетинг в Дәулет Серікбаев атындағы Шығыс Қазақстан техникалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қойылған бизнес-міндеттерді іске асыру және компанияның даму мақсаттарына қол жеткізу үшін сандық ортада стратегияларды, сандық және маркетингтік коммуникация құралдарын әзірлеу және іске асыру технологияларын кәсіби меңгерген маркетинг саласындағы жоғары кәсіби дипломды мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Экономикалық теория
Экономикадағы математика
Ықтималдықтар теориясы
Алгоритмдеу және бағдарламалау тілдері (Python)
Микро-макроэкономика
Бейне түсіру негіздері
-
2 Оқу жылы
Маркетинг негіздері
Веб-журналистика: сторителлинг, лонгрид
Дыбыс жазу негіздері және аудио ақпаратты сандық өңдеу
Статистика
Менеджмент негіздері
Бұқаралық ақпарат саласындағы әлеуметтік коммуникациялар
Бейнемонтаж негіздері
Сандық интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар
Дизайн және басылымдарды безендіру
Сандық маркетинг және жарнама
Ғаламтор кеңістігінде жарнаманы құру және жылжыту
Адам бол
Экология негіздері және өмір тіршілігінің қауіпсіздігі
Экономика мен құқықтың іргелі негіздері
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Жобалық қызмет негіздері
Сандық фотография
-
3 Оқу жылы
Паблик рилейшинз
Бұқаралық коммуникация құралдары
Ұйымдағы коммуникациялар
Маркетингте мультимедиа құруға арналған аппараттық және бағдарламалық құралдар
Дата журналистика
Мультимедиядағы фотосурет
Журналистика мен медиа этиканың құқықтық негіздері
Қазіргі PR-технологиялар
Веб-дизайн, юзабилити және оны жылжыту
Кәсіби компьютерлік бағдарламалар
Беделді басқару және СЕО
Қазіргі медиа нарығы
Кәсіпкерлік журналистика
Медиа-жоспарлау негіздері
Үлкен деректерді талдау
Маркетингтік зерттеулер
Имиджмейкерлік
Брендменеджмент
-
4 Оқу жылы
Тұтынушылардың нарықтағы мінез-құлығын басқару
Копирайтинг және журналистика
Сандық жобаларды басқару
Іздеуді оңтайландыру және маркетинг
Электрондық медиа өнімдерін әзірлеу және жарнама
Риторика және іскерлік қарым-қатынас негіздері
Іздеу маркетингі
Маркетингдегі психология
Контент-маркетинг
Талдау материалдарын жасау дағдысы
Тұрақты даму экономикасы
Интернет-қоғамдастықтарды басқару
Желілік қауымдастықтар және блоггинг
Дикторлық өнер
Профессии
Оқыту нәтижелері
- ATL, BTL, промоакциялар іс-шараларының тиімділігін дұрыс бағалауды жоспарлау, үйлестіру және жүргізу.
- Мақсатты аудиториямен талап етілген цифрлау, жазбаша, аудиальды, көрнекі формада кәсіби өзекті медиаөнім жасау.
- Компанияның түрлі интернет алаңдарында бар визуалды корпоративтік контентті түпнұсқалық генерациялау және редакциялау алу біліктілігі.
- Ауызша және жазбаша кәсіби коммуникация дағдыларын көрсету.
- Экономика, менеджмент, маркетинг саласындағы түсініктер мен санаттарға ие болу, нарықтық процестер мен өзара байланысты түсіну.
- Онлайн және оффлайн серіктестік жобалар мен жарнамалық науқандарды, event-іс-шараларды, PR өткізу дағдыларын меңгеру.
- Тұлғаның, қоғам мен мемлекеттің тиімді жұмыс істеуін сақтау, дамыту және тиімді жұмыс істеуі мақсатында әлеуметтік жүйелердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету әдістерін қолдану.
- Математикалық әдістерді қолдана отырып статистикалық ақпаратты жинау, өңдеу және талдау дағдыларын меңгеру.
- ӘMM белсенділік саласындағы басқару шешімдерінің нұсқаларын бағалау, тиімділік пен тәуекелдер критерийлерін ескере отырып, оларды жетілдіру бойынша ұсыныстар әзірлеу.
- Кәсіби қызмет міндеттерін шешу үшін аппараттық құралдармен, ақпараттық-коммуникациялық технологиялармен жұмыс істей білу.
- Бұқаралық ақпарат саласында әлеуметтік коммуникацияның тиімді стратегиясын әзірлеу.
- Экономикалық-құқықтық ортада біртұтас тұлғаны қалыптастыруға және индивидтің жауапкершілігін арттыруға ықпал ететін білімді көрсету.
- Social media маркетингтің қазіргі заманғы құралдарын тиімді қолдана білу.
- Шаруашылық қызметтің экономикалық тиімділігін арттыру мақсатында компанияның қолайлы имиджін жасау.