Риторика және іскерлік қарым-қатынас негіздері

  • Оқытылатын пәнде студенттер заманауи риторикамен танысады. Тиімді сөйлеу қарым-қатынасы, атап айтқанда іскерлік риторика практикалық қамтамасыз етуді үйренеді, риторикалық оқыту, сөйлеу дағдысының негіздері, дағдыларды қалыптастырады, қазіргі кезде кәсіби қарым-қатынас жағдайында тиімді сөйлеу мінез-құлық. Студенттер біліп шығады: - риториканың негізгі түсініктері, атап айтқанда іскерлік риторика; - риторикалық жанрлар; - өнімділікті дайындау кезеңдері; - спикерлердің түрлері және заманауи спикерге қойылатын талаптар;- іскерлік қарым-қатынас ерекшеліктері.
  • Образовательная программа 6B04107 Social медиа маркетинг
  • Несиелер 4
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 7
Top