Маркетингдегі психология

  • Бұл курс әр түрлі байланыс топтарының психология ерекшеліктерін ескере отырып, студенттерді маркетингтік қызмет саласындағы тәжірибелік дағдыларды игеруді қамтамасыз етеді. Бағдарламада маркетинг негіздері, психология негіздері, жарнамадағы коммуникативті әсер ету стратегиясы, жеке психология, ынталандыру, эмоция, қарым-қатынас психологиясы, әсер ету және өзара әрекеттесу, жарнамадағы сапалы әдістер, халық пен массаның психологиясы, жарнама қабылдау психологиясы, тұтынушылардың мінез-құлқы психологиясы қарастырылады.
  • Образовательная программа 6B04107 Social медиа маркетинг
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 7
Top