Тұтынушылардың нарықтағы мінез-құлығын басқару

  • Бұл курс тұтынушылар топтарының мүдделері мен мінез-құлқына бағдарлануын ескере отырып, маркетингтік қызметті жүргізу мәселелерін қарастырады. Келесі аспектілер зерттеледі: адамның қажеттілігін ұғыну және нарықтағы қызығушылық танытатын ұсыныстарды іздеу механизмі, клиенттің мотивациясы психологиясы, клиенттердің әр түрлі топтарының триггерлері мен "мотиваторлары" және оларды зерттеу тәсілдері, "консьюмеризм" бағытының негіздері мен әсері, тұтынушылар тәжірибесінің аналитикалық карталары, "клиенттің адалдық ілмегі" және т. б.
  • Образовательная программа 6B04107 Social медиа маркетинг
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 7
Top