Бизнес зерттеу

  • Бұл пән ұйымның сыртқы ортасының қазіргі жағдайын және бәсекелестіктің артуын ескере отырып, көп деңгейлі бизнесті талдауға және мәселелерді кешенді шешуге баса назар аудара отырып, бизнес-зерттеу жүргізуге арналған құралдарды қамтиды. Магистранттар тиісті ақпаратты анықтауға, толық емес ақпаратпен жұмыс істеу кезінде зерттеу және болжамдау әдістерін қолдануға, шешім қабылдау және ұйымның орнықты стратегияларын жасау кезінде талдау нәтижелерін қолдануға үйренеді. Негізгі тақырыптарға бизнесті зерттеу теориясы мен процестері, бизнесті зерттеу әдістері, ұйымдастыру құрылымы, бизнесті жоспарлау және іскерлік әдеп жатады. Зерттеудің негізгі әдістері алдыңғы қатарлы және сапалық зерттеу әдістерін, сауалнамалар мен байқаулар, эксперименттік зерттеулер жүргізу әдістерін зерттеу мен қолдануға бағытталған. Магистранттар тиісті әдебиеттерді, әдістер мен қорытындыларды пайдалана отырып, зерттеу мәселелерін, гипотезаларды дайындайды және зерттеу жоспарын қорғайды
  • Несиелер 3
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top