Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Компьютерлік графика II
-
Графикалық бағдарлама арқылы кейіпкер, сюжеттік тақта және аниматика жасау. Компьютерлік бағдарламаларда кескінді өңдеу мен өңдеудің негізгі мүмкіндіктері туралы түсінік беру; зерттелетін қосымшада бар құралдар жиынтығын қолдана отырып құжаттар жасауды үйрету; қарапайым анимациялық бейнелер мен мультфильмдер жасауды үйрету; көркемдік талғамға тәрбиелеу;
-
Образовательная программа 6B02168 Анимациялық фильм режиссурасы
-
Несиелер 3
-
Оқу жылы 3
-
Семестр 2