6B02168 Анимациялық фильм режиссурасы в Қазақ ұлттық өнер университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты "Анимациялық фильм режиссурасы" білім беру бағдарламасының мақсаты - дәстүрлі және заманауи компьютерлік анимациялық технологияларды пайдалана отырып, анимациялық қызмет саласында табысты жұмыс істеуге мүмкіндік беретін білікті бакалаврларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Қазақ ұлттық өнер университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B023 Режиссура, арт-менеджмент
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B021 Өнер
Пәндер
-
Арнайы сурет I
"Арнайы сурет I" пәнін игерудің мақсаты студенттерді графикалық құралдар мен әдістердің әртүрлі палитрасын игеруге дайындау болып табылады, оның көмегімен кескіннің көркемдік-бейнелік қасиеттерін еркін білдіруге, графикалық жұмыстарды стереотиптік емес орындауға, сондай-ақ қолмен графиканы компьютермен біріктіруге болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Анимация I
Оқу пәні белгіленген бағдарламаға сәйкес анимация (суретті жандандыру) бойынша практикалық жаттығулар жиынтығына негізделген. Физикалық және инертті қозғалыстарды анимацияның негізгі және қарапайым әдістері ретінде, сондай-ақ оларды пайдалану мүмкіндіктерін зерттеу. Оқу бағдарламасына сәйкес тапсырмалардағы өзара әрекеттесудегі қозғалыстарды зерттеу. Үш өлшемді көріністерді құрудың техникасымен және әдістерімен танысу; үш өлшемді анимацияны құрудың заманауи бағдарламалық құралдарында жұмыс істеудің практикалық дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Режиссура негіздері I
Бұл пән Станиславский жүйесі бойынша режиссураның негізгі принциптерімен танысуға бағытталған. Студенттерге сценарийді, сюжетті құру принциптері түсіндіріледі (галстук, сюжет, бұралу, шарықтау шегі, ажырату) сюжетті құру схемасы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы сурет II
Пәнді оқудың мақсаты-әр түрлі материалдар мен технологиялармен айналысатын жасаушының барлық шығармашылық қызметін анықтайтын пән ретінде сурет салу негіздерін зерттеу. Нақты бейнеленген объектілерді де, бүкіл қоршаған және ішкі әлемді графикалық түрде түсіну.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Режиссура негіздері II
Әдеби материалды 3 актілік схема бойынша, сондай-ақ ұғымдар бойынша талдау: қақтығыс, тапсырма, супертапсырма, күдік және т.б. және олардың сюжетте болуының маңыздылығы. Дәстүрлі және цифрлық технологияларды пайдалана отырып, әртүрлі жанрдағы, күрделілігі мен мақсаты әртүрлі деңгейдегі анимациялық фильмдер жасау туралы идеяларды қалыптастыру; графикалық және үш өлшемді анимация құралдарын пайдалана отырып, жылжымалы экрандық композиция әдістерін зерттеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Анимация II
Боялған анимация технологиясында тән қозғалыстарды жүзеге асыру. Фототехниканы, көркем жарықты пайдалану, сенімді анимациялық қозғалыс жасау кезінде уақытты есептеу. Боялған анимация технологиясындағы тән қозғалысты визуализациялау бойынша жұмыс кезеңдері. Анимациялық кейіпкердің қозғалыс сызбалары және қолмен жасалған анимация технологиясында бейне тізбегін құрудың келесі кезеңдері үшін экспозициялық парақтарды толтыру. Жобаның бұрыннан бар тұжырымдамасымен немесе режиссерлік сценарий негізінде стилистикалық бірлікте қозғалыста анимациялық кескін жасау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қазіргі заманғы өнер тарихы
Әлемдік бейнелеу өнерінің тарихын қысқаша зерттеу, мәдени-эстетикалық құндылықтармен таныстыру, қазіргі заманғы өнердің тенденциялары мен критерийлері туралы көзқарасты қалыптастыру. Қазіргі заманғы өнердің теориясы мен практикасын қалыптастыру кезеңі ретінде ХХ ғасыр өнерінің негізгі тұжырымдамалары мен мәселелерімен танысу; негізгі көркемдік бағыттар мен ағымдар, олардың ең жарқын өкілдерінің шығармашылығы туралы білімді қалыптастыру; қазіргі өнердегі дәстүр мен инновация қатынастарының ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бейнелеу өнерінің тарихы
Қайта өрлеу дәуірінен бастап қазіргі Авангард пен бейнеартқа дейінгі бейнелеу өнерінің даму тарихы мен тарихи ретроспективасын көруге және бақылауға мүмкіндік беретін пән.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Кадр композициясының негіздері
Әлемдік бейнелеу өнері, стилистика және бағыттар практикасы негізінде кадрлардың құрылысын зерттеу. Курстың мақсаты - студенттерге кино тілінің негіздерін, оның тарихын, қолдану ережелерін үйрету. Фильмде немесе телебағдарламада кадрдың құрамын құруға және талдауға үйрету. Пәннің міндеті-кадрдың көркемдік экспрессивтілігінің құралдарын практикада қолдануға және кино тілі арқылы режиссерлік ойды білдіруге үйрету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Экология және тұрақты даму
Экология ұғымы, экологияның ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуы. Экологияны Зерттеудің мақсаты, міндеттері, әдістері. Қазіргі экономикалық және саяси мәселелерді шешудегі экологияның орны мен рөлі. Аутэкология: экологиялық факторлар, оңтайлы және минималды аймақтар. Демэкология: популяция сипаттамалары, тербелістер және популяция санының реттелуі. Синэкология: қауымдастықтардағы өзара әрекеттесу түрлері, қоғамдастықтың трофикалық құрылымы және экологиялық пирамидалар. Экожүйелердің функциялары: энергия алмасу және заттардың айналымы, экожүйелердің тұтастығы мен тұрақтылығы, экологиялық сабақтастық.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлем әдебиетінің тарихы
Батыс пен Шығыстағы әдебиеттің пайда болу және даму тарихы әдеби-жазбаша шығармашылықтың көрнекті фигуралары мысалында көне заманнан бастап, ежелгі Шығыстан бастап және қазіргі әлемдік әдебиетпен ұштасады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Арнайы сурет III
Сурет техникасы саласында дайындық, сондай-ақ парақтағы заттың (немесе заттар тобының) элементар құрамын және перспективалық құрылыс негіздерін оқыту. Заманауи компьютерлік және анимациялық технологиялардың кең ауқымында анимациялық фильмде шығармашылықпен жұмыс істеу қабілеті мен дайындығы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазақ әдебиет тарихы
Әдебиет негізгі шығармашылық бағыт ретінде. Эпос, ежелгі өркениеттерден бүгінгі күнге дейінгі аңыздар. Қазақ ерте және қазіргі әдебиеті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Анимация III
Сценарий негізінде анимациялық жоба тұжырымдамасын әзірлеу (түпнұсқа немесе режиссер жазған). Мультипликаторды орындағаннан кейін түрдің сақталуын ескере отырып, графикті әзірлеу және сызу, сызу және фазалық көрініс. Дайындау технологиясын және анимациялық жобаның фондық бөлігін дайындаудың технологиялық реттілігін ескере отырып, жобаның фондық құрылымы (берілген эскиздер мен суреттер бойынша). Өндіріс процесінде заманауи фильм өндірісінің қажетті технологиялық мүмкіндіктері мен техникалық құралдарын таңдап, қолдана отырып, анимациялық фильм жобасын жүзеге асыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Әлемдік анимация тарихы I
Студенттердің "Әлемдік анимация тарихы I" оқу курсын игеру барысында білім алуы экран өнерінің эволюциясы процестерін тереңірек түсінуге және аудиовизуалды мәдениет туындыларын талдаудың арнайы дағдылары мен дағдыларын, жоғары білікті мамандарға бағытталған заманауи режиссураның сын-қатерлеріне дайын болу үшін қажетті шығармашылық қабілеттерін дамытуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Құқық мәдениет негіздері
Құқықтық мәдениеттің түсінігі мен мәні және оның құндылықтар жүйесі ретінде қалыптасу ерекшеліктері, құқықтық мәдениеттің мазмұны және оның қоғамдағы рөлі; жеке тұлғаның құқықтық мәдениетінің мәні, оның деңгейлері, олардың қарым-қатынасы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Режиссура I
Көркем, деректі фильмдер және телефильмдер саласындағы режиссура теориясын, оны тәжірибеде немесе осы қызметке еліктейтін жағдайларда қолдану мүмкіндіктерін меңгеру, сондай-ақ жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өмір cүру қауіпсіздігінің негіздері
Өмір қауіпсіздігін қамтамасыз етудегі қазіргі мемлекеттің рөлі. Өмір қауіпсіздігінің ұйымдастырушылық және теориялық негіздері. Табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар. Адамның тіршілік ету ортасының қауіптілігі. ТЖ кезінде халықты қорғау. Өнеркәсіптік нысандардың тұрақтылығы. Зақымдану ошақтарындағы құтқару және басқа да кезек күттірмейтін жұмыстар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы кескіндеме I
Бұл пәннің академиялық кескіндеме канондарынан белгілі бір айырмашылығы бар, бірақ олар түс, тон, түс ұғымдарын ұстанады, бірақ сонымен бірге анимацияның ерекшеліктеріне сәйкес оқытылады. Түс үйлесімін, түсін күйді, мінезді, көңіл-күйді кадрға беру құралы ретінде зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазақ әдебиетін талдау
Пәннің мақсаты - көркем шығарманы талдау дағдыларын дамыту; әдебиет теориясы бойынша білімді кеңейту, нақтылау. Білім алушылар тарихи-әдеби үдерістің Қазақстанның жалпы тарихи дамуымен тығыз байланысын орнатуға, ежелгі түркі әдебиеті ескерткіштерінің эстетикалық құндылығы мен көркемдік ерекшелігін ашуға үйренеді. Курс студенттері Қазақ әдебиетінің даму тарихында әртүрлі шығармашылық әдістердің бар-жоғын талдауға үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Пантомима I
Бұл сахна өнерінің бір түрі ретінде қажетті дағды. Көркем образ жасаудың негізгі құралы адам денесінің пластикасы болып табылады. Болашақ аниматор суретшісінің бейнеленген кейіпкерлердің сөздерді қолданбай қозғалыстарымен жұмыс істеу тәжірибесі үшін қажетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Оқу пәні саясаттану және құқықтану сияқты қоғамдық ғылымдар кешеніне негізделеді. Оқу пәнінің мазмұны сыбайлас жемқорлыққа қарсы құқықтық қатынастардың негізгі түсініктері мен заңдылықтарын қалыптастыруға бағытталған. Сыбайлас жемқорлық құбылысының адам мен мемлекеттің экономикалық, саяси және әлеуметтік құрамдас бөлігіне әсері академиялық адалдыққа баса назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Режиссура II
Студенттерді әртүрлі идеялармен, бейнелеу, ойын және дыбыстық шешімдермен таныстыру, болашақ режиссерлерді барлық мүмкін болатын мәнерлі құралдарды: әдебиетті, бейнені, қозғалысты, ырғақты, кинокомпозицияны, дыбысты, технологияны пайдалана отырып, ойды аяқталған түрде қалыптастыруға үйрету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Пантомима II
Осы ерекшелікке сәйкес келетін актерлік шеберлікті меңгеру. "Пантомима ІІ" пәні білім алушылардың бейненің пластикалық шешімін таба білуіне және оны сахна алаңында органикалық түрде іске асыра білуіне; болашақ режиссерлердің бейнелі-пластикалық ойлауын қалыптастыруға және дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Анимация IV
Анимация заңдары, оларды сенімді анимациялық қозғалыс жасауда қолдану. Композиция және динамикалық композиция заңдары, оларды негізгі макеттер мен анимациялық қозғалысты құруда қолдану. Физикалық заңдар, материалдардың қасиеттері, оларды анимацияда дәл жеткізе білу. Анимациялық қозғалыс заңдары. Анимациялық өндіріс құрылғылары. Драматургия, режиссура және әңгімелеу негіздері. Анимациялық жобаның графикалық жоспарын құру кезеңдері (сюжеттік тақта). Композиция заңдары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Арнайы кескіндеме II
Көркемдік көзқарастың жаңа мүмкіндіктері мен оны жүзеге асыру тәсілдері туралы түсінік пен идеяны дамыту. Түс пен графика арқылы оларды біртұтас пластикалық және кескіндеме формасына біріктіру арқылы қойылған көркемдік тапсырманы игеру, түсіну және практикалық орындау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Арнайы сурет IV
"Арнайы сурет IV" курсы нақты мәселені шешеді – кәсіби мамандандыруға бағытталған алдыңғы курстар процесінде жинақталған бейнелеу дағдылары мен дағдыларын бекіту және тереңдету. Бұл пәннің ерекшелігі - студенттің жылдам орналасу дағдыларын игеруі; әртүрлі графикалық материалдарды меңгеру; әр студентке ең қолайлы графикалық қабылдау мен материалды таңдау; кәсіби қызметте шешім іздеу құралы ретінде жылдам сурет салу дағдылары мен әдістерін меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Әлемдік анимация тарихы II
Шығу тегі, алдыңғы заманауи анимациялардың бейнесін жандандыру бойынша алғашқы тәжірибелер, сондай-ақ кинодағы осы бағыттың даму тенденциялары. У. Диснейден қазіргі заманғы танымал анимациялық компанияларға дейінгі анимацияның даму тенденциялары. Түрлері, орындау техникасы, ерекшеліктері мен айырмашылықтары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Видеоэффекттер және композитинг I
"Видеоэффекттер және композитинг I" пәні маңызды пән болып табылады, оны зерттеу барысында студент кинотеатрға немесе бейнефильмге түсірілген материалдың екі немесе одан да көп қабаттарын, ал жасалған компьютерлік объектілер мен анимацияларды біріктіру арқылы тұтас кескін жасау туралы іргелі білім алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Драматургия
Драматургияның негізгі қағидаттарын, берілетін әдеби материалдың құрылымы мен сапасын игеру ( сюжет, байлау, шарықтау шегі, ажырату және т.б.) студенттердің бойында қазақ және әлемдік драматургияның пайда болу сәтінен бастап бүгінгі күнге дейінгі дамуының заңдылықтары мен негізгі тенденциялары туралы қажетті білім кешенін қалыптастыру; театрландырылған және деректі қойылым композициясын құру қабілетін дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Әлемдік театрының тарихы
Әлемдік театрдың дамуының негізгі кезеңдерін, әртүрлі стильдердің сипаттамаларын зерттеу: классицизм, сентиментализм, романтизм, реализм, символизм. Классикалық және заманауи театр репертуары; театр өнерінің ұлттық дәстүрлері; экспрессивтілік құралдары; XIX-XX ғасырлардағы көрнекті актерлер мен режиссерлер. Ежелгі дәуір театрының қалыптасуы, тарихи кезеңдердің өзгеруі нәтижесінде болатын өзгерістер туралы білім (ежелгі дәуірден ХХ ғасырдың басына дейін).
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Музыка тарихы
Ежелгі заманнан қазіргі симфониялық және эстрадалық музыкаға дейінгі музыканың пайда болу және даму тарихы. "Музыка тарихы" пәнін игерудің мақсаты студенттердің музыкалық мәдениетті дамыту процесінде тарихи заңдылықтарды түсінуін, музыканың жанрлық-стильдік эволюциясын дамыту, музыкалық қойылымдарды кеңейту, эстетикалық мәдениетті арттыру және көркемдік талғамға тәрбиелеу болып табылады. Студенттерді әлемдік музыкалық классиканың көркемдік маңызы бар шығармаларымен таныстыру; көрнекті шетелдік және отандық композиторлардың шығармашылық стилінің негіздерін зерделеу; студенттерде музыка құралдарымен көркемдік мазмұнды іске асыру ерекшеліктерін түсінуді қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Арнайы кескіндеме III
Курс кескіндемелік бейнелеу материалымен жұмыс істеуде жүйелі тәсілді қалыптастырады: кескіндеме туындысын талдай білу; оның технологиялық және стиль ерекшеліктерін анықтай білу; композициялық құрылыстың принциптері; сызықтық, тоналды және кескіндемелік құрылыстың ерекшеліктері; өткен шеберлердің де, қазіргі заманғы авторлардың да кескіндеме туындыларының стильдерін түсіне білу, олардың стилистикалық ерекшеліктерін практикада түсіндіре білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Компьютерлік графика I
Компьютерлік графиканы құрудың заманауи әдістерін зерттеу және оларды кәсіби қызметте қолдану дағдыларын қалыптастыру. Білім алушыларды қызықтыру, графикалық бейнелерді өңдеуге арналған заманауи бағдарламалық құралдардың мүмкіндіктерін көрсету; әртүрлі бағдарламалардың жұмыс принциптерімен таныстыру; білім алушылардың шығармашылық және дизайнерлік қабілеттерін дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Драматургия негіздері
Классикалық драматургияның дәстүрлі негіздері туралы білімді қалыптастыру; драмалық шығармаларды ғылыми талдау техникасын меңгеру; классикалық және қазіргі заманғы драматургиядағы негізгі бағыттарды зерттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Режиссура шеберлігі І
Курстың мақсаты-студенттердің режиссер мамандығы бойынша теориялық білімдерін бекіту және тереңдету, құрудың барлық кезеңдерінде аудиовизуалды өнімдерді өндіру процесі, кәсіби қызмет саласында практикалық дағдылар мен құзыреттіліктерді игеру. Студенттерді анимациялық өндірісте практикалық өзіндік жұмысқа дайындау, шығармашылық ұжымның дайын басшылары болу. Әр түрлі жанрдағы анимациялық бағдарламаларды құру дағдысын беру: ойын және ойын-сауық бағдарламалары; музыкалық бейнелер; жарнамалық роликтер, презентациялық фильмдер, сондай-ақ қысқа метражды ойын фильмін жасау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сценарий шеберлігі
Сценарий-фильмнің негізі, әдеби шығармашылықтың нақты саласы, фильмнің дыбыстық-визуалды прототипі. Сюжеттерді құру, дамыту және бекіту. Курстың мақсаты-студенттердің драма теориясы бойынша негізгі білімдерін қалыптастыру. Пәнді игеру міндеттері: сценарий шеберлігі саласындағы болашақ маманның теориялық және практикалық деңгейін қамтамасыз ету; драматургия саласында бар мәтінмен жұмыс істеудің заманауи бағыттары мен әдістерін еркін меңгеру арқылы болашақ маман-режиссерлердің шығармашылық әлеуетін дамыту; фильм сценарийлерін өз бетінше жазу дағдыларын игеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Анимациялық фильмнің көркемдік шешім I
Осы пәннің мақсаты қазіргі заманғы анимациялық технологиялардың кең ауқымында шығармашылық идеяларды практикалық іске асыру үшін болашақ анимациялық фильм режиссерлерін бейнелеу шешу ерекшеліктеріне тиімді оқыту болып табылады. Пән фильмді визуалды шешудің, жалпы стилистиканың, бейнелеу техникасының кәсіби дағдыларын игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ театрының тарихы
Пәннің мақсаты - студенттерге Қазақстанның театр өнерінің бастаулары, дәстүрлері, белгілі драматургтердің шығармалары бойынша қойылымдар туралы толыққанды білім беру. Отандық театрдың тарихы, оның дамуының бетбұрыс кезеңдері, қазақ театрын жасаушылардың (режиссерлер, операторлар, композиторлар, актерлер) ерекше жетістіктері. Жаңа өнер туындыларын жасау үшін кинематографияны дамытудың негізгі кезеңдерін білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Анимация технологиялары I
Әлемдік анимация практикасы, түрлері, техникасы, стилистикасы мен бағыттары негізінде кадрлардың, жалпы фильмнің құрылысын зерттеу, сондай-ақ осы білімді практикада қолдану. Бағдарламаға сәйкес әр түрлі техникалар мен анимация түрлерін игеру және оқу тапсырмаларына бекіту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Анимация технологиялары II
Компьютерлік анимацияны құру үшін қолданыстағы аспаптық құралдарды және олармен жұмыс істеу принципін зерттеу; анимацияның негізгі әдістерін, негізгі түрлердің компьютерлік анимациясын жасау технологиясын; компьютерлік графика және анимация құралдарымен кәсіби қызмет саласындағы өнімдерді әзірлеу әдістерін игеру; анимациялық жобаларды құру саласындағы негізгі талаптар мен стандарттарды зерделеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Дыбыспен жұмыс I
Дыбыс-фильмнің басты элементтерінің бірі. Синхронды авторлық және дикторлық мәтіндер, шулар, музыка, дыбыстық әсерлер . Дыбыс режиссерімен жұмыстың негізгі кезеңдері. Дыбыс экспликациясын жасау-жазу, дыбыстау, фонограммаларды таңдау, қайта жазу, арнайы электрондық шулар және дыбыстық әсерлер.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Видеоэффекттер және композитинг II
Мультимедиялық өнімдерді өз бетінше жасау үшін қажетті компьютерлік графика мен бейне жасаудың негізгі дағдыларын қалыптастыру. Студенттердің монтаждау техникасы мен арнайы эффектілерді меңгеруі. Алған білімдерін бағдарламаға сәйкес тапсырмаларға бекіту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Анимациялық фильмнің көркемдік шешімі II
2 өлшемді анимация техникасын, кейіпкерлерді, ортаны, стилистиканы визуалды беру мүмкіндіктерін игеру. Анимациялық фильмнің графикалық құрылымы әр уақытта аниматорға бірқатар жаңа қиындықтар туғызады. Аниматор жақсы суретші-суретші болуы керек, нақты қозғалысты бақылауды анимациялық қозғалысты ойлап табумен біріктіреді, өйткені ол жаңа шындықты жасайды. Қозғалысты ойластыру және шығармашылықпен жүзеге асыру-аниматор үшін ең маңыздысы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Постпродакшн. Саунд дизайн
Кадрларды безендіруге үйрету, монтаждау, тонировка және түстерді түзету. Дыбыстық дизайн нысандары: дыбыс, оның тасымалдаушылары (сандық, аналогтық), кеңістіктер мен кеңістіктердің акустикасы. Дыбыстық дизайн кинода, бейнеде, анимацияда, мультимедияда, теледидарда. Эффект типологиясы. Аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз ету. Музыка индустриясының қазіргі жұмыс істеуі мен перспективалық дамуының негіздері мен тұжырымдамалық ережелері. Әр түрлі контекстегі музыканың қазіргі жағдайы-оның тарихы, қабылдау және шығармашылық психологиясы, негізгі құбылыстар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Компьютерлік графика II
Графикалық бағдарлама арқылы кейіпкер, сюжеттік тақта және аниматика жасау. Компьютерлік бағдарламаларда кескінді өңдеу мен өңдеудің негізгі мүмкіндіктері туралы түсінік беру; зерттелетін қосымшада бар құралдар жиынтығын қолдана отырып құжаттар жасауды үйрету; қарапайым анимациялық бейнелер мен мультфильмдер жасауды үйрету; көркемдік талғамға тәрбиелеу;
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Дыбысты қабаттастыру техникасы
Қозғалмалы кескінмен дыбыс-шу қатарын қабаттастырудың техникалық әдістерін меңгеру. Дыбысты өңдеу. Дыбысты қабаттастыру және өңдеу, әртүрлі эффектілерді қолдану. Ауысу эффектілері, қабаттасу және дыбысты өңдеу. Клиптер (транзишендер) арасындағы ауысу эффектілерін орнату, олардың ұзындығы мен орнын басқару. Эффектілерді басқару терезесі: өтулерді дәл басқару, олардың параметрлерін реттеу. Стандартты және қосымша ауысуларды орнату. Өтпелі эффект параметрлерін басқару.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Режиссура шеберлігі ІІ
Курстың мақсаты-компьютерлік графика технологиясын және бейнелеу мультипликациясының негіздерін білу; анимациялық фильм режиссерінің шығармашылық процесінде қолданылатын көркем материалдар, техникалар мен технологиялар. Графикалық өнер, анимация және мультфильм саласында авторлық туындыны жасау кезінде білу және түсіну; мультфильм және анимация саласында компьютерлік технологиялармен және бағдарламалармен жұмыс істей білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шығармашылық жоба бойынша жұмыс
Шығармашылық жобалаудың тарихи аспектілері мен қазіргі жай-күйін зерделеу; білім алушыларды шығармашылық жобаны құрудың заманауи әдістемелерінің проблемалық өрісіне енгізу; режиссура саласында шығармашылық жобалаудың әдістемелері мен технологияларын меңгеру. Жүйе ретінде шығармашылық жоба. Жобалаудың ғылыми тәсілдері. Барлық бейіндік пәндер бойынша алған білімдерін бекіту және қорытынды жобада білімді кәсіби қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 9
-
Фильмнің музыкалық шешімі
Драмалық және бейнелеу міндеттеріне сүйене отырып, фильмнің музыкалық дизайнын үйрету, сондай-ақ музыка арқылы фильмді қабылдауда қажетті көңіл-күй, атмосфера құру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Режиссура шеберлігі ІII
Болашақ фильмнің көрнекі материалдарын жинау, сценарий жазу. Авторлық сценарий жазбаларын оқу және талдау. Кино тақырыбын таңдаудағы режиссер-аниматордың позициясы. Психо-моральдық аспект, көркемдік түсінік. Түпнұсқа технологиядағы дәстүрлі ертегі. Аниматик. Эскиз. Бейнелеу тілін іздеу, болашақ фильмнің түсі мен атмосферасы. Эскиз-фильм өндірісіндегі дайындық кезеңінің маңызды, анықтаушы, шығармашылық кезеңі. Бейнелеу тілін іздеу, болашақ фильмнің түсі мен атмосферасы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Анимациялық фильмнің көркемдік шешімі III
Анимацияның әртүрлі түрлерін игеру, сондай-ақ ауыстыру техникасында дағдыларды бекіту, тақырыптық анимация, қозғалысты тоқтату. Кадрдың, көріністің, эпизодтың түсі сияқты бейнелеу мүмкіндіктерін пайдалана отырып, фильмнің көрнекі бейнесін қалыптастыру; болашақ фильмнің түс схемасын, декорацияларды, фондарды, кейіпкерлердің бейнелеу сипаттамаларын әзірлеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кино тарихы
Курстың мақсаты - студенттерді отандық кинематограф тарихындағы негізгі кезеңдермен және оның атақты шеберлердің (сценаристер, режиссерлер, композиторлар, операторлар, актерлер, суретшілер және т. б.) шығармашылығымен байланысты жетістіктерімен таныстыру.)
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Дипломдық жобаны іске асыру
Алынған білімді, шеберлікті іс жүзінде қолдана отырып, ойластырылған жобаны ( анимациялық фильмді) шығармашылық іске асыру. "Дипломдық жобаны іске асыру" курсының мақсаты –қажетті технологиялық және ұйымдастырушылық-әдістемелік негіздерді ескере отырып, анимациялық жобаны әзірлеу, сондай-ақ оны оқу-әдістемелік процесте одан әрі пайдалану. Анимация кезінде әртүрлі әдістерді зерттеу, олардың қолданылуын талдау; арнайы бағдарламаларды қолдану тиімділігін бағалау. Дипломдық жоба бірнеше студенттер бірлесіп орындайтын кешенді жұмыстың бөлігі болуы мүмкін. Мұндай бітіру біліктілік жұмыстарында әр студент үшін әр түрлі атаулар немесе бүкіл студенттер тобы үшін жалпы атау болуы мүмкін.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 9
-
Кәсіпкерлік негіздері
«Кәсіпкерлік негіздері» жалпы білім беретін оқу пәнін оқу мынадай мақсаттарға қол жеткізуге бағытталған: білім алушыларды кәсіпкерлік теориясымен және тәжірибесімен таныстыру; өз ісін құру негіздерін зерделеу; экономика жағдайында кәсіпкерлік қызметті қалыптастыру, ұйымдастыру және жүргізу мәселелері бойынша нормативтік-құқықтық, экономикалық және ұйымдастырушылық білім мен дағдыларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Кинотану
Кино теорияларының ерекшеліктерін зерттеу (кино туындыларын түсіндіруді қамтамасыз ететін негізгі ұғымдар мен көзқарастарды басшылыққа алу), кино сыны мен кино туралы журналистік материалдарды қоса алғанда, кино туралы жұмыстардың типологиясы әртүрлі БАҚ басылымдарында.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Кино теориясы IІ
«Кино теориясы- II» пәнінің міндеті – студентті отандық және шетелдік кинопроцесті теориялық тұрғыдан сараптауға, кино өнеріндегі теориялық мәселелерді қарастыруға, осы арқылы қазақ киносы туралы зерттеу еңбектерін жазуды меңгеруге баулу болып табылады. Кинофильм және бейнефильмнің эстетикасын, қазіргі кино өнері, телевидение, сонымен қатар өнердің басқа да түрлерінің өзара байланысы мен қарым-қатынасын қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Дипломдық жұмыспен жұмыс I
Дипломдық жұмыспен жұмыс I келесі мақсаттарды көздейді: мамандық бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды жүйелеу, бекіту және кеңейту; ғылыми-сыни ойлау дағдыларын қалыптастыру; өзіндік жұмыс жүргізу дағдыларын дамыту және әзірленетін мәселелер мен мәселелерді шешуде ғылыми зерттеу мен эксперимент әдістемесін меңгеру; ғылыми жазбаша сөйлеу мәдениетін арттыру; болашақ мамандардың ғылыми-зерттеу жұмыстарына деген қызығушылығын ояту.зерттеу жұмысы; қазіргі заманғы ғылым мен мәдениет жағдайында студенттердің өзіндік жұмысқа дайындығын, сондай-ақ оның кәсіби құзыреттілік деңгейін анықтау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 9
-
Кинодағы Музыка
Кинодағы музыканың тарихы, негізгі принциптері мен рөлі; кино музыкасының стилистикасы мен жанрларын кезеңге бөлу; дыбыс көру синтезінің негізгі принциптері; музыка мен кино өнеріндегі шығарманың уақытша табиғатымен байланысты кино музыкасы теориясының негізгі ережелері; кинорежиссердің композитормен фильмнің музыкалық шешімі бойынша бірлескен жұмысының маңызды ережелері; музыканы киноның әртүрлі түрлерінде (көркем ойын, деректі фильм) пайдалану ерекшеліктері, ғылыми-танымал, анимациялық) және оның жанрларында, сондай-ақ теледидарда, бейне өнерде және компьютерлік көріністерде; фильмнің музыкалық шешімдері саласындағы өткен және қазіргі режиссерлердің маңызды жетістіктері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Композитормен жұмыс
Музыкалық тіл, гармония, аспапты композитор сахналық жағдайды сипаттау, сезім логикасын және кейіпкерлердің әрекетін анықтау үшін қолданады. Композитордың ойы және партитураның егжей-тегжейлі пәрменді талдауы. Туындының идеялары сахналық шешім. Режиссердің қиялы және музыканың идеялық, бейнелі және эмоционалдық мазмұны.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Монтаждау бойынша жұмыс
Бұл бейнефильмнің қалай шығуы керектігін сипаттайтын шығармашылық процесс. Сценарий нысаны, оның мазмұны, дәрежесі егжей кез келген болуы мүмкін. Қаралған және таңдалған бастапқы материалды немесе жаңа идеяларды ескере отырып, сценарийді нақтылау немесе нақтылау қажет болуы мүмкін.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Постпродакшн
Түсірілім аяқталғаннан кейін фильмге аяқталған көрініс беру керек: кадрдың түс балансын орнату, реттеу, рөлдерді дауыстау, аудио және визуалды эффектілерді қосу және т.б. Бұл өндірістен кейінгі кезеңдегі команда.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Видеоэффекттер және композитинг III
Драмалық және бейнелеу тапсырмаларына сүйене отырып, бейне эффектілерді жасауға, фильмді жақсы қабылдау үшін дұрыс көңіл-күй мен атмосфераны жеткізуге үйрету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Режиссура шеберлігі ІV
Авторлық анимациялық фильмнің кейіпкерлерін дамыту ерекшеліктері. Отандық және шетелдік анимациядағы мәнерлі кейіпкерлердің мысалдары. Фильмдерді қарау және талдау. Кейіпкердің типтері, құрылысы, кинетикалық (моторлы) мүмкіндіктері. Ыңғайлы және ыңғайсыз түрлері. Қазіргі анимацияның түрлері. Қысқаша анимациялық фильмді орындау таңдалған әдеби шығарма. Әдеби шығарма бойынша курстық жобаны таңдау (таңдау үшін). Әдеби материалды зерттеу. Сценарий жазбасын жазу. Кейіпкерлердің кейіпкерлерін дамыту. Аниматика жасау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қойылым тобымен жұмыс
Әр түрлі бағыттағы мамандармен: композитор, дыбыс инженері, дауыс актері, сондай-ақ дипломдық, шығармашылық жобамен жұмыс істеуге тартылған суретшілермен бірлескен жұмыс.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 10
-
Анимациялық фильмнің көркемдік шешімі IV
Digital (сандық сурет) стилистикалық презентациядағы эффектілерді қолдана отырып, бейнені, кейіпкердің сипатын беру мүмкіндігі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
Оқыту нәтижелері
- Әлемдік және отандық кинематографтың жалпы режиссурасының теориясын біледі; режиссураның негіздері мен заңдарын біледі; осы мамандықты меңгерудің практикалық дағдыларын, барлық шығармашылық мамандықтармен жұмыс принциптерін меңгерген.
- Үш өлшемді көріністер мен кейіпкерлерді жасау, түрлендіру, анимациялау және визуализациялау әдістері мен тәсілдерін қолдана алады; анимациялық кейіпкерлерді әзірлеу дағдыларын меңгерген; компьютердің операциялық жүйесінің құрамында компьютерлік графиканың бағдарламалық пакеттерінің жұмыс істеу принциптерін біледі.
- Қазіргі заманғы анимациялық өнер мәселелерін; анимациялық кинематографияның тарихын біледі; анимациялық қозғалысты құру дағдыларын меңгерген; заманауи көркем және технологиялық құралдарды пайдалана отырып анимация жасау әдістерін біледі
- Бейнелеу киносының мәнерлі құралдарының ерекшелігін біледі; бейнелеу киносының құралдарымен көркемдік ойды іске асыра алады; әлем мен бейнелі ойлауды сезімдік-көркем қабылдау дағдыларын меңгерген.
- Заманауи компьютерлік бағдарламаларда дыбыспен жұмыс істеу үшін қажетті терминологияны біледі. Дыбыстық ортада, дыбысты өңдеудің технологиялық және бағдарламалық құралдарында дыбыспен жұмыс істеу және бағдарлау дағдылары саласындағы білімді игеру, пайдалану және жаңарту технологияларын меңгерген.
- Көп ұлтты ұжымда, оның ішінде инновациялық жобалармен жұмыс істеуге қабілетті, бөлімше басшысы, топ көшбасшысы, қызметкерлер ретінде команда мақсаттарын қалыптастыру, қатенің бағасын ескере отырып, тәуекел жағдайында шешім қабылдау, қызметкерлерге оқыту және көмек көрсету қабілеті. Түсірілім процесін болашақ фильмнің тұжырымдамасын, түсірілімдерді дайындау кезінде қабылданған шығармашылық шешімдерді, режиссерлік сценарий мен күнтізбелік қойылым жоспарын басшылыққа ала отырып басқарады. Жедел жоспарлауды жүзеге асырады.
- Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласында этикалық және құқықтық мінез-құлық нормаларын қолдануға және сақтауға дайын болу. Бизнес-жоспар құра білу, оны жүзеге асыру жолдарын табу. Кәсіпкерлікті қаржыландыру және мемлекеттік реттеу негіздерін білу. Қауіпсіздік негіздерін білу, қоршаған ортаға қатысты білімді меңгеру.
- Драматургия заңдарын және сценарий шеберлігінің негіздерін біледі, өз денесін және пантомима дағдыларын меңгерген, фильмнің өтінімінен киносценарийді жасау технологиясы және эпизодтық сценарий жоспары бойынша әдеби және режиссерлік сценарийге ие
- Бейнелеу іс-әрекетінің әдістері мен тәсілдерін меңгерген; шығармашылық есептер мен өз шығармасын шешуде бейнелеу сауатын пайдалана біледі
- Монтаждау өнерінің негіздері мен заңдарын біледі. Оларды өз түсіру жұмыстарында тәжірибеде қолдана алады. Бейсызық монтаждау теориясы мен тәжірибесіне ие. Алған білімдерін аудиовизуалды бағдарлама жасау үшін практикалық жұмыста қолдана алады; алған білімдері мен дағдыларын практикада қолдана алады.
- Әдебиет пен өнер туындыларын талдауға және оларды экрандық түсіндіруге қабілетті; ғылыми және өнертану әдебиеттерімен жұмыс істеуге қабілетті.