Маректингтік зерттеулердің заманауи технологиясы.

  • Пәннің мақсаты - маркетингтік зерттеулерді жүргізудің ғылыми-теориялық негіздерін оқу, оларды жүзеге асырудың практикалық дағдыларын меңгеру. Пән аясында: маркетингтік зерттеулердің мәні, мазмұны және негізгі бағыттары; ХЖ ұйымдастыру және жоспарлау; маркетингтік зерттеулер процесі; маркетингтің Ақпарат және аналитикалық жүйесі; іріктеуді жоспарлау; сандық және сапалық зерттеулердің жіктелуі; маркетингтік зерттеулер әдістері: бақылау, эксперимент, сұрау, фокус-топ, панельдік зерттеулер.
  • Образовательная программа 7M04115 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top