Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Маректингтік зерттеулердің заманауи технологиясы.
-
Пәннің мақсаты - маркетингтік зерттеулерді жүргізудің ғылыми-теориялық негіздерін оқу, оларды жүзеге асырудың практикалық дағдыларын меңгеру. Пән аясында: маркетингтік зерттеулердің мәні, мазмұны және негізгі бағыттары; ХЖ ұйымдастыру және жоспарлау; маркетингтік зерттеулер процесі; маркетингтің Ақпарат және аналитикалық жүйесі; іріктеуді жоспарлау; сандық және сапалық зерттеулердің жіктелуі; маркетингтік зерттеулер әдістері: бақылау, эксперимент, сұрау, фокус-топ, панельдік зерттеулер.
-
Образовательная программа 7M04115 Маркетинг
-
Несиелер 5
-
Оқу жылы 1
-
Семестр 2