Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M04115 Маркетинг в Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Маркетинг бағдарламаның мақсаты - маркетинг саласында бәсекеге қабілетті білім деңгейі, біліктері мен кәсіби дағдылары бар, экономиканың түрлі салаларының кәсіпорындары мен ұйымдарында табысты қызмет ету үшін жеткілікті қажетті кәсіби және жеке құзыреттілігі бар магистрлерді дайындау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Инновациялық жобаларды бизнес жоспарлау.
Шет тілі.
Экономикалық зерттеулердің әдістемесі.
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру әдістемесі.
Инновациялық маркетингтік технологиялар.
Жоғары мектептің педагогикасы
Ғылымның тарихы мен философиясы
Басқару психологиясы
PR-технологиялар.
Маркетинг-менедежмент.
Сатуды басқару және промоушен.
Маректингтік зерттеулердің заманауи технологиясы.
Стратегиялық маркетинг.
Оқыту нәтижелері
- Ұйымның турбулентті маркетингтік ортасының проблемаларын және оның ұйымның бәсекелестік жағдайына әсерін бағалау
- Кәсіби және өз бетінше әрекет ету пәнаралық ынтымақтастық және кәсіби жауапкершілікті арттыру.
- Озық ақпараттық технологияларды пайдалана отырып кешенді маркетингтік зерттеулерді дайындау және жүргізу және олардың нәтижелерін стратегиялық маркетинг жоспарын әзірлеу кезінде негізгі ресурс ретінде қолдану
- Ұйымдастыру бөлімінің / маркетинг бөлімінің қызметін халықаралық және жаһандық контекстте маркетингтің негізгі ұғымдары, теориялары, қағидаттары, әдістері мен құралдарын білу арқылы басқару.
- Ой-пікірді, стратегиялар мен операциялық модельдерді (стратегиялық икемділік) игеру.
- Күрделі маркетингтік жағдайларды және проблемаларды шешуге, өз бетінше және командада жұмыс істеуге шығармашылық пен бастаманы көрсету, сондай-ақ барлық мүдделі тараптар үшін стратегиялық шешімдердің этикалық салдарын болжау
- Алдыңғы ақпараттық технологияларды пайдалана отырып кешенді маркетингтік зерттеулерді дайындау және өткізу және олардың нәтижелерін стратегиялық маркетинг жоспарын әзірлеуде негізгі ресурс ретінде қолдану
- Толық емес немесе шектеулі ақпаратпен стандартты емес жағдайларда оқуға, әлеуметтік бейімделуге, табуға және шешім қабылдауға қабілеттілігін көрсету
- Ірі бәсекелестердің маркетингтік қызметін тексеріп, олардың нарықтық үлесін есептеу, сондай-ақ маркетингтік мүмкіндіктер мен жаңа нарықтық тауарды анықтау
- Тұрақты маркетингтік стратегияларды бағалау және дамыту; тәуелсіз бизнес-жобаны жүргізу және есеп беру