7M04115 Маркетинг в АГЭУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Маркетинг бағдарламаның мақсаты - маркетинг саласында бәсекеге қабілетті білім деңгейі, біліктері мен кәсіби дағдылары бар, экономиканың түрлі салаларының кәсіпорындары мен ұйымдарында табысты қызмет ету үшін жеткілікті қажетті кәсіби және жеке құзыреттілігі бар магистрлерді дайындау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Инновациялық жобаларды бизнес жоспарлау.
Пән аясында жобаның көлемін, мерзімін, құнын жоспарлау; жоба мазмұнының егжей-тегжейлі сипаттамасын әзірлеу; жұмыстың иерархиялық құрылымын құру; ресурстарға қойылатын талаптарды анықтау; міндеттерге арналған ресурстарды тағайындау; сыни жол әдісін қолдану; жобаның шынайы, оңтайландырылған кестесін әзірлеу; жоба бюджетін құру; тәуекелдерді басқару процестерін түсіндіру; жобалық қызметтің нәтижелері; жобаларды басқару үшін бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану оқытылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі.
Магистранттарға арналған «Кәсіби шет тілі» пәні бойынша ақпарат алу үшін әдебиетті оқу дағдыларын дамыту (баяндама, пікірталас), әдебиеттердің қорытындысын шығару, түсіндірме және аудару негіздерімен танысу, негізгі жазу дағдыларын дамыту, жарияланымдарды дайындау және хат алмасу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Экономикалық зерттеулердің әдістемесі.
Пән аясында экономикалық ғылым зерттеу қызметінің саласы ретінде; ақпарат көздері және мамандандырылған ақпараттық-іздестіру жүйелері; бастапқы ғылыми ақпаратты жинау, оны тіркеу, сақтау және жүйелеу; зерттеулердің аналитикалық әдістері; эксперименттерді пайдалана отырып зерттеулердің аналитикалық әдістері; зерттеулердің ықтималдықты-статистикалық әдістері; жүйелік талдау әдістері; экономикалық зерттеулер модельдері; экспериментті жоспарлау және метрологиялық қамтамасыз ету; эксперименттің дәлдігі; экономикалық зерттеулерді жоспарлау зерделенеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру әдістемесі.
Курс диссертацияның теориялық және тұжырымдамалық аппаратының «ғылым-адам» жүйесіндегі физикалық өрістердің кеңістіктік және кеңістіктік-уақыттық бөлінузаңдарының сипаттамасына сәйкескелетін ғылыми жұмыс ретінде қарастырылады, МҒЗЖ әдістерін түсіндіру-алгоритмдік және метрологиялық қамтамасыз етуді әзірлеу және зерттеуді қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инновациялық маркетингтік технологиялар.
Пән аясында инновациялық даму түрлері; әртараптандыру; жаңа идеяларды іздеу технологиялары; жаңа идеяларды іздеуді жүзеге асыру кезіндегі маркетингтік зерттеулер әдістері; инновацияларды құруға маркетингтік көзқарас; өнім/қызмет идеяларын экономикалық талдау; тауардың нарықтық барабарлығын бағалау; жаңа өнімдерді/қызметтерді жылжыту құралдары; брендті құру және дамыту стратегиясы; инновациялар инжиниринг; инновациялық дамуды маркетингтік басқару; маркетингтік инновациялық стратегиялар; инновациялық маркетингтің тиімділігі зерделенді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Жалпы педагогикалық заңдылықтар жүйесін зерттейді, педагогикалық үдерістің қозғаушы күштерін, оқыту мен тәрбиелеу принциптерінің өзара байланысын, жоғары мектептің тұтас оқу-тәрбие үдерісіндегі оқыту мен тәрбиелеу үдерістерінің бірлігін ашады. Оқу-тәрбие процесінің мазмұны қазіргі ғылыми-педагогикалық принциптер негізінде ашылады және қоғамда болып жатқан қоғамның саяси, әлеуметтік-экономикалық өміріндегі өзгерістерді ескере отырып талданады. Болашақ мамандардың кәсіби педагогикалық мәдениетін қалыптастыруға ықпал ететін ұйымдастырушылық, аналитикалық, коммуникативтік дағдыларды қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылымның тарихы мен философиясы
"Ғылым тарихы мен философиясы" курсы магистранттардың ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырады, ғылыми-зерттеу қызметінің аналитикалық қабілеттері мен дағдыларын дамытады. Курс ғылым құбылысының проблемаларына арнайы талдау пәні ретінде енеді. Ғылым тарихы мен теориясы және ғылымның философиялық, әлеуметтанулық талдауы туралы түсінік береді. Ғылыми гипотезалар мен теорияларды қалыптастыру ғылымының даму заңдылықтары, сондай-ақ әлеуметтік танымның ерекшелігі туралы түсінік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Басқару психологиясы
Ғылыми басқарудың қазіргі тенденциялары туралы түсінік қалыптастырады. Осы пәннің негізгі бөлімдерінде басшылыққа алады: басқару қызметінің психологиялық мазмұны, менеджердің жеке басқару тұжырымдамасы, басқарушылық өзара әрекеттесудің теориялық негіздері, Негізгі басқару функцияларын жүзеге асырудың психологиялық ерекшеліктері, басқару қызметі субъектісінің психологиясы. Ұйымдастырушылық проблемалар мен менеджердің өзінің басқару функцияларын жүзеге асыру сапасының өзара байланысын психологиялық талдау дағдыларын игеруге ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
PR-технологиялар.
Пән аясында PR мәні мен мазмұны; әлеуметтік рөлдер; PR негізгі әдістері мен технологиялары; корпоративтік имидж, фирмалық стиль, брендинг; PR-қызмет; дағдарыс жағдайындағы PR–коммуникациялар; PR-акциялар, PR-кампаниялар; PR–технологияларды іске асырудың негізгі арнасы ретінде БАҚ; PR–іс–шаралар, БАҚ үшін PR-мәтіндер; PR-әлеуметтік жобаларды сүйемелдеу; PR-дағы Интернет-технологиялар; PR нысаны ретінде іскерлік келіссөздер зерделенеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Маркетинг-менедежмент.
Пәннің мақсаты – маркетингті басқарудың теориялық негіздерін оқу, Оны практикалық қызметте жүзеге асыру дағдыларын меңгеру. Пән шеңберінде: маркетингті басқарудың мақсаттары мен принциптері; фирманы стратегиялық басқару; маркетингті стратегиялық және жедел жоспарлау; Стратегиялық талдау әдістері; маркетингті басқару процесі және маркетингтік құрылымдар; фирманың ішкі әлеуетін талдау; сыртқы ортаны талдау; өнімнің бәсекеге қабілеттілігін басқару; маркетингті корпоративтік және функционалдық деңгейлерде басқару; маркетингтің өнімдік және бағалық стратегиясы, тауарларды аспаптық деңгейде бөлу және жылжыту стратегиясы; маркетингті бақылау, бағалау және аудит жүргізу
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сатуды басқару және промоушен.
Пән аясында: сату маркетингінің мәні мен түрлері; бөлшек және көтерме сауданы ұйымдастыру; сатуды басқарудың жаңа формалары; сату саласындағы технологиялар; сату жөніндегі менеджердің маркетингтік шешімдері; трейд-маркетингтік бағдарламаларды жүзеге асыру процесі; трейд-маркетингтің құралдары мен стратегиялары оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Маректингтік зерттеулердің заманауи технологиясы.
Пәннің мақсаты - маркетингтік зерттеулерді жүргізудің ғылыми-теориялық негіздерін оқу, оларды жүзеге асырудың практикалық дағдыларын меңгеру. Пән аясында: маркетингтік зерттеулердің мәні, мазмұны және негізгі бағыттары; ХЖ ұйымдастыру және жоспарлау; маркетингтік зерттеулер процесі; маркетингтің Ақпарат және аналитикалық жүйесі; іріктеуді жоспарлау; сандық және сапалық зерттеулердің жіктелуі; маркетингтік зерттеулер әдістері: бақылау, эксперимент, сұрау, фокус-топ, панельдік зерттеулер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Стратегиялық маркетинг.
Пән кәсіпорында стратегиялық басқару жүйесін енгізу үшін халықаралық және ресейлік компаниялардың тәжірибесінде қолданылатын стратегиялық маркетингтің негізгі құралдары мен әдістерін зерттеуге, маркетингтің негізгі функцияларын жүзеге асыруға, мақсатты нарықтарды анықтауға, компанияның бәсекелестік артықшылықтарын құрудың мақсатты ұстанымдарын әзірлеуге бағытталған. Негізгі назар стратегиялық маркетингті қолданудың практикалық мәселелеріне, сондай-ақ маркетинг тұжырымдамасын бизнестің қазіргі заманғы философиясы ретінде меңгеруге бағытталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Компанияның бәсекеге қабілеттілігін басқару.
Пән магистранттарға бәсекеге қабілеттілікті басқару құралдарын: маркетингтік зерттеулер, сегменттеу және позициялау, тауар ассортиментін басқару, баға белгілеуді басқару, тауарлар мен қызметтерді жылжытуды басқару және бөлу, бәсекелестік стратегияларды анықтауды меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жарнамалық менеджмент.
Пәннің мақсаты – жарнамалық менеджмент саласында білім беру, жарнамалық қызметті ұйымдастыру мен басқарудың практикалық дағдыларын үйрету. Пән аясында: жарнаманың мақсаттары, функциялары және жалпы талаптары; жарнамалық процесс: қатысушылар, құраушылар, олардың өзара әрекеттесуі; жарнаманың түрлері мен тарату құралдары; жарнамалық науқанды жоспарлау; жарнамалық аргументация; Жарнама тілі; жарнамадағы креатив; жарнама өнімдерін өндіру технологиясы; жарнаманың әлеуметтік әсері және оның тиімділігі; жарнаманы қабылдау психологиясы; жарнаманың тиімділігін бағалау
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғаламдық маркетинг
Маркетингтік ортаның күрделілігі, тұрақсыздығы және сәйкессіздігі, ұлттық және әлемдік нарықтар конъюнктурасының өзгергіштігі кәсіпорындарды кірісті көбейтудің жаңа тәсілдерін, кәсіпкерлік қызметті дамытудың перспективалы бағыттарын іздеуге үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Minor 2
Бұл пән таңдау курсының секторында Minor (5 кредит) ретінде бекітілген - бұл басқа оқу бағытына қатысты басқа білім беру бағдарламасының қиылысында қосымша құзыреттіліктер береді. Толық Minor (10 кредит) курсын алғаннан кейін түлек элективті пәндер каталогында берілген кіші тізімнен таңдалатын білім беру бағдарламасы бойынша қосымша дағдыларды алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Брендингті басқару.
Пәннің мақсаты-ұйым брендінің тиімділігін бағалауға және әзірлеуге мүмкіндік беретін студенттерде Білім және практикалық дағдылар жүйесін қалыптастыру. Пән шеңберінде: брендтің негізгі сипаттамалары мен ерекше ерекшеліктері; брендтің түрлері мен артықшылықтары; брендтің даралылығы, қабылдау, ассоциациялар; брендті басқару тұжырымдамасы мен стратегиясы; брендті әзірлеу модельдері; брендті позициялау; бренд-менеджменттегі маркетингтік зерттеулер; брендті бағалау тәсілдері мен әдістері; сауда маркасын жылжыту; тауар қозғалысы арналарында брендті басқару.құнын бағалау әдістері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Микро-макроэкономикалық талдау.
Пәннің мақсаты-магистранттарға нарықтық экономика субъектілерінің мінез-құлқын объективті бағалау үшін микро-макроэкономикалық модельдер туралы түсінік беру. Пән аясында: тұтынушы, фирмалар, өндіріс факторларының нарығы және оларға баға белгілеу мәселелері; нарықтық құрылымдарды талдау; нарықтық қатынастардың жетілмеуін жою үшін мемлекеттің қызметі оқытылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Minor 1
Бұл пән таңдау курсының секторында Minor (5 кредит) ретінде бекітілген - бұл басқа оқу бағытына қатысты басқа білім беру бағдарламасының қиылысында қосымша құзыреттіліктер береді. Толық Minor (10 кредит) курсын алғаннан кейін түлек элективті пәндер каталогында берілген кіші тізімнен таңдалатын білім беру бағдарламасы бойынша қосымша дағдыларды алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- Ұйымның турбулентті маркетингтік ортасының проблемаларын және оның ұйымның бәсекелестік жағдайына әсерін бағалау
- Кәсіби және өз бетінше әрекет ету пәнаралық ынтымақтастық және кәсіби жауапкершілікті арттыру.
- Озық ақпараттық технологияларды пайдалана отырып кешенді маркетингтік зерттеулерді дайындау және жүргізу және олардың нәтижелерін стратегиялық маркетинг жоспарын әзірлеу кезінде негізгі ресурс ретінде қолдану
- Ұйымдастыру бөлімінің / маркетинг бөлімінің қызметін халықаралық және жаһандық контекстте маркетингтің негізгі ұғымдары, теориялары, қағидаттары, әдістері мен құралдарын білу арқылы басқару.
- Ой-пікірді, стратегиялар мен операциялық модельдерді (стратегиялық икемділік) игеру.
- Күрделі маркетингтік жағдайларды және проблемаларды шешуге, өз бетінше және командада жұмыс істеуге шығармашылық пен бастаманы көрсету, сондай-ақ барлық мүдделі тараптар үшін стратегиялық шешімдердің этикалық салдарын болжау
- Алдыңғы ақпараттық технологияларды пайдалана отырып кешенді маркетингтік зерттеулерді дайындау және өткізу және олардың нәтижелерін стратегиялық маркетинг жоспарын әзірлеуде негізгі ресурс ретінде қолдану
- Толық емес немесе шектеулі ақпаратпен стандартты емес жағдайларда оқуға, әлеуметтік бейімделуге, табуға және шешім қабылдауға қабілеттілігін көрсету
- Ірі бәсекелестердің маркетингтік қызметін тексеріп, олардың нарықтық үлесін есептеу, сондай-ақ маркетингтік мүмкіндіктер мен жаңа нарықтық тауарды анықтау
- Тұрақты маркетингтік стратегияларды бағалау және дамыту; тәуелсіз бизнес-жобаны жүргізу және есеп беру