PR-технологиялар.

  • Пән аясында PR мәні мен мазмұны; әлеуметтік рөлдер; PR негізгі әдістері мен технологиялары; корпоративтік имидж, фирмалық стиль, брендинг; PR-қызмет; дағдарыс жағдайындағы PR–коммуникациялар; PR-акциялар, PR-кампаниялар; PR–технологияларды іске асырудың негізгі арнасы ретінде БАҚ; PR–іс–шаралар, БАҚ үшін PR-мәтіндер; PR-әлеуметтік жобаларды сүйемелдеу; PR-дағы Интернет-технологиялар; PR нысаны ретінде іскерлік келіссөздер зерделенеді.
  • Образовательная программа 7M04115 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top