Брендингті басқару.

  • Пәннің мақсаты-ұйым брендінің тиімділігін бағалауға және әзірлеуге мүмкіндік беретін студенттерде Білім және практикалық дағдылар жүйесін қалыптастыру. Пән шеңберінде: брендтің негізгі сипаттамалары мен ерекше ерекшеліктері; брендтің түрлері мен артықшылықтары; брендтің даралылығы, қабылдау, ассоциациялар; брендті басқару тұжырымдамасы мен стратегиясы; брендті әзірлеу модельдері; брендті позициялау; бренд-менеджменттегі маркетингтік зерттеулер; брендті бағалау тәсілдері мен әдістері; сауда маркасын жылжыту; тауар қозғалысы арналарында брендті басқару.құнын бағалау әдістері.
  • Образовательная программа 7M04114 Маркетинг
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top