Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Брендингті басқару.
-
Пәннің мақсаты-ұйым брендінің тиімділігін бағалауға және әзірлеуге мүмкіндік беретін студенттерде Білім және практикалық дағдылар жүйесін қалыптастыру. Пән шеңберінде: брендтің негізгі сипаттамалары мен ерекше ерекшеліктері; брендтің түрлері мен артықшылықтары; брендтің даралылығы, қабылдау, ассоциациялар; брендті басқару тұжырымдамасы мен стратегиясы; брендті әзірлеу модельдері; брендті позициялау; бренд-менеджменттегі маркетингтік зерттеулер; брендті бағалау тәсілдері мен әдістері; сауда маркасын жылжыту; тауар қозғалысы арналарында брендті басқару.құнын бағалау әдістері.
-
Образовательная программа 7M04114 Маркетинг
-
Несиелер 4
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 1
-
Семестр 1