Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04114 Маркетинг в Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Маркетинг бағдарламаның мақсаты - маркетинг саласында бәсекеге қабілетті білім деңгейі, біліктері мен кәсіби дағдылары бар, экономиканың түрлі салаларының кәсіпорындары мен ұйымдарында табысты қызмет ету үшін жеткілікті қажетті кәсіби және жеке құзыреттілігі бар магистрлерді дайындау болып табылады.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 1 год
  • Кредиттер көлемі 60
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару

Оқыту нәтижелері

  • Өнеркәсіптік және пәнаралық топтарды басқаруға, корпоративтік басқаруды жүзеге асыруға, өзін-өзі бақылауға және басқа адамдарды басқаруға қабілеттілігін көрсетеді
  • Алдыңғы ақпараттық технологияларды пайдалана отырып кешенді маркетингтік зерттеулерді дайындау және өткізу және олардың нәтижелерін стратегиялық маркетинг жоспарын әзірлеуде негізгі ресурс ретінде қолдану
  • Ірі бәсекелестердің маркетингтік қызметін тексеріп, олардың нарықтық үлесін есептеу, сондай-ақ маркетингтік мүмкіндіктер мен жаңа нарықтық тауарды анықтау
  • өз бетінше кәсіптік және бастамашылықты жүзеге асырады және жүзеге асырады пәнаралық ынтымақтастық және кәсіби жауапкершілік
  • Тұрақты маркетингтік стратегияларды бағалау және дамыту; бизнес-жобаны басқару және есеп беру
  • Ұйымдастыру бөлімінің / маркетинг бөлімінің қызметін халықаралық және жаһандық контекстте маркетингтің негізгі ұғымдары, теориялары, қағидаттары, әдістері мен құралдарын білу арқылы басқару.
  • Ой-пікірді, стратегиялар мен операциялық модельдерді (стратегиялық икемділік)
  • Толық емес немесе шектеулі ақпаратпен стандартты емес жағдайларда оқуға, әлеуметтік бейімделуге, табуға және шешім қабылдауға қабілеттілігін көрсетеді
  • Күрделі маркетингтік жағдайларды және проблемаларды шешуге, өз бетінше және командада жұмыс істеуге шығармашылық пен бастаманы көрсету, сондай-ақ барлық мүдделі тараптар үшін стратегиялық шешімдердің этикалық салдарын болжау
  • Ұйымның турбулентті маркетингтік ортасының проблемаларын және оның ұйымның бәсекелестік жағдайына әсерін бағалау
Top