7M04114 Маркетинг в АГЭУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Маркетинг бағдарламаның мақсаты - маркетинг саласында бәсекеге қабілетті білім деңгейі, біліктері мен кәсіби дағдылары бар, экономиканың түрлі салаларының кәсіпорындары мен ұйымдарында табысты қызмет ету үшін жеткілікті қажетті кәсіби және жеке құзыреттілігі бар магистрлерді дайындау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Шет тілі (кәсіби).
Магистранттарға арналған «Кәсіби шет тілі» пәні бойынша ақпарат алу үшін әдебиетті оқу дағдыларын дамыту (баяндама, пікірталас), әдебиеттердің қорытындысын шығару, түсіндірме және аудару негіздерімен танысу, негізгі жазу дағдыларын дамыту, жарияланымдарды дайындау және хат алмасу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Менеджмент.
Менеджментке кіріспе; негізгі түсініктері. Басқарудың қызметі, қағидалары және үрдістер элементтері. Менеджмент эволюциясы: менеджменттің және менеджмент мектептебінің пайда болу жағдайы және алғышарты, Қазақстандық менеджменттің ерекшеліктері. Менеджменттегі интеграциялық үрдістер. Менеджмент жүйесі: ұйымдық құрылымдар және қызметтер. Жоспарлау, SWOT – талдау және менеджменттегі болжау. Басқару үрдістері. Менеджмент механизмдері. Адам ресурстарын басқару.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Басқару психологиясы.
Пәннің негізгі міндеті болашақ мамандарға басқару әрекетінің психологиялық астарларын түсіндіру, адамдармен қарым-қатынас орнату, қызметкерлердің ынталары мен ұсыныстарын қолдау, оларды ұйымдастырып, жұмылдыра отырып коллективте жанға жайлы моральдік-психологиялық климатты қалыптастыру
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Брендингті басқару.
Пәннің мақсаты-ұйым брендінің тиімділігін бағалауға және әзірлеуге мүмкіндік беретін студенттерде Білім және практикалық дағдылар жүйесін қалыптастыру. Пән шеңберінде: брендтің негізгі сипаттамалары мен ерекше ерекшеліктері; брендтің түрлері мен артықшылықтары; брендтің даралылығы, қабылдау, ассоциациялар; брендті басқару тұжырымдамасы мен стратегиясы; брендті әзірлеу модельдері; брендті позициялау; бренд-менеджменттегі маркетингтік зерттеулер; брендті бағалау тәсілдері мен әдістері; сауда маркасын жылжыту; тауар қозғалысы арналарында брендті басқару.құнын бағалау әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Стратегиялық маркетинг.
Пән кәсіпорында стратегиялық басқару жүйесін енгізу үшін халықаралық және ресейлік компаниялардың тәжірибесінде қолданылатын стратегиялық маркетингтің негізгі құралдары мен әдістерін зерттеуге, маркетингтің негізгі функцияларын жүзеге асыруға, мақсатты нарықтарды анықтауға, компанияның бәсекелестік артықшылықтарын құрудың мақсатты ұстанымдарын әзірлеуге бағытталған. Негізгі назар стратегиялық маркетингті қолданудың практикалық мәселелеріне, сондай-ақ маркетинг тұжырымдамасын бизнестің қазіргі заманғы философиясы ретінде меңгеруге бағытталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Маректингтік зерттеулердің заманауи технологиясы.
Пәннің мақсаты - маркетингтік зерттеулерді жүргізудің ғылыми-теориялық негіздерін оқу, оларды жүзеге асырудың практикалық дағдыларын меңгеру. Пән аясында: маркетингтік зерттеулердің мәні, мазмұны және негізгі бағыттары; ХЖ ұйымдастыру және жоспарлау; маркетингтік зерттеулер процесі; маркетингтің Ақпарат және аналитикалық жүйесі; іріктеуді жоспарлау; сандық және сапалық зерттеулердің жіктелуі; маркетингтік зерттеулер әдістері: бақылау, эксперимент, сұрау, фокус-топ, панельдік зерттеулер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Маркетинг-менедежмент.
Пәннің мақсаты – маркетингті басқарудың теориялық негіздерін оқу, Оны практикалық қызметте жүзеге асыру дағдыларын меңгеру. Пән шеңберінде: маркетингті басқарудың мақсаттары мен принциптері; фирманы стратегиялық басқару; маркетингті стратегиялық және жедел жоспарлау; Стратегиялық талдау әдістері; маркетингті басқару процесі және маркетингтік құрылымдар; фирманың ішкі әлеуетін талдау; сыртқы ортаны талдау; өнімнің бәсекеге қабілеттілігін басқару; маркетингті корпоративтік және функционалдық деңгейлерде басқару; маркетингтің өнімдік және бағалық стратегиясы, тауарларды аспаптық деңгейде бөлу және жылжыту стратегиясы; маркетингті бақылау, бағалау және аудит жүргізу
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар.
Пәннің мақсаты – магистранттарға маркетингтік коммуникация саласында білім беру, тауарлар мен қызметтерді жылжыту бойынша қызметті ұйымдастырудың практикалық дағдыларын үйрету. Пән аясында маркетингтік коммуникациялардың мақсатты аудиториялары мен арналары; жылжыту жүйесіндегі шешімдер-микс; жарнама: жарнаманы ұйымдастыру, жоспарлау және бақылау; өткізуді ынталандыру; қоғаммен байланыс; жеке сату; қатынастар маркетингі; жаңа коммуникациялық технологиялар; брендинг; жылжыту бюджеті; салалардағы маркетингтік коммуникациялар зерделенеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жарнамалық менеджмент.
Пәннің мақсаты – жарнамалық менеджмент саласында білім беру, жарнамалық қызметті ұйымдастыру мен басқарудың практикалық дағдыларын үйрету. Пән аясында: жарнаманың мақсаттары, функциялары және жалпы талаптары; жарнамалық процесс: қатысушылар, құраушылар, олардың өзара әрекеттесуі; жарнаманың түрлері мен тарату құралдары; жарнамалық науқанды жоспарлау; жарнамалық аргументация; Жарнама тілі; жарнамадағы креатив; жарнама өнімдерін өндіру технологиясы; жарнаманың әлеуметтік әсері және оның тиімділігі; жарнаманы қабылдау психологиясы; жарнаманың тиімділігін бағалау
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік маркетинг
магистранттардың компанияның сәтті жұмыс істеуінде маркетингті басқарудың рөлін түсінуін дамыту. Курс маркетингтік тәсілдер кешенінің негізгі элементтерін, маркетингті басқарудың негізгі құралдарын қолдануды зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік маркетингтің инновациялық технологиялары.
Пән аясында оқытылады: әлеуметтік саланы маркетингтік басқаруды ұйымдастыру; әлеуметтік құзыреттілік және жауапкершілік; әлеуметтік саладағы маркетингтік зерттеулер; әлеуметтік маркетингте сегменттеу және позициялау; әлеуметтік маркетинг кешенін әзірлеу; әлеуметтік маркетингте коммуникация ерекшеліктері; коммерциялық емес ұйымдарда фандрайзингті пайдалану ерекшеліктері; білім беру саласындағы маркетинг ұйымдарының ерекшеліктері; әлеуметтік маркетингтің шетелдік және отандық тәжірибесі зерделенеді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- Өнеркәсіптік және пәнаралық топтарды басқаруға, корпоративтік басқаруды жүзеге асыруға, өзін-өзі бақылауға және басқа адамдарды басқаруға қабілеттілігін көрсетеді
- Алдыңғы ақпараттық технологияларды пайдалана отырып кешенді маркетингтік зерттеулерді дайындау және өткізу және олардың нәтижелерін стратегиялық маркетинг жоспарын әзірлеуде негізгі ресурс ретінде қолдану
- Ірі бәсекелестердің маркетингтік қызметін тексеріп, олардың нарықтық үлесін есептеу, сондай-ақ маркетингтік мүмкіндіктер мен жаңа нарықтық тауарды анықтау
- өз бетінше кәсіптік және бастамашылықты жүзеге асырады және жүзеге асырады пәнаралық ынтымақтастық және кәсіби жауапкершілік
- Тұрақты маркетингтік стратегияларды бағалау және дамыту; бизнес-жобаны басқару және есеп беру
- Ұйымдастыру бөлімінің / маркетинг бөлімінің қызметін халықаралық және жаһандық контекстте маркетингтің негізгі ұғымдары, теориялары, қағидаттары, әдістері мен құралдарын білу арқылы басқару.
- Ой-пікірді, стратегиялар мен операциялық модельдерді (стратегиялық икемділік)
- Толық емес немесе шектеулі ақпаратпен стандартты емес жағдайларда оқуға, әлеуметтік бейімделуге, табуға және шешім қабылдауға қабілеттілігін көрсетеді
- Күрделі маркетингтік жағдайларды және проблемаларды шешуге, өз бетінше және командада жұмыс істеуге шығармашылық пен бастаманы көрсету, сондай-ақ барлық мүдделі тараптар үшін стратегиялық шешімдердің этикалық салдарын болжау
- Ұйымның турбулентті маркетингтік ортасының проблемаларын және оның ұйымның бәсекелестік жағдайына әсерін бағалау