Стратегиялық маркетинг.

  • Пән кәсіпорында стратегиялық басқару жүйесін енгізу үшін халықаралық және ресейлік компаниялардың тәжірибесінде қолданылатын стратегиялық маркетингтің негізгі құралдары мен әдістерін зерттеуге, маркетингтің негізгі функцияларын жүзеге асыруға, мақсатты нарықтарды анықтауға, компанияның бәсекелестік артықшылықтарын құрудың мақсатты ұстанымдарын әзірлеуге бағытталған. Негізгі назар стратегиялық маркетингті қолданудың практикалық мәселелеріне, сондай-ақ маркетинг тұжырымдамасын бизнестің қазіргі заманғы философиясы ретінде меңгеруге бағытталады.
  • Образовательная программа 7M04114 Маркетинг
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top