Арнайы педагогика

  • Пән мүмкіндігі шектеулі баланың даму процесін басқарудың мәнін, заңдылықтарын, тенденцияларын, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың типологиясы мен сипаттамаларын зерттейді, оқу нәтижелері бойынша білім алушы білім беру қызметі кезінде әдістер мен технологияларды қолдана алады, жоспарлауға қабілеттілігін көрсетеді, ерекше білім беретін балалардың дамуында диагностикалық-консультациялық, түзету-педагогикалық және әдістемелік көмекті қамтамасыз етеді даму және әлеуметтену процесі үшін ғылыми зерттеулердің нәтижелеріне назар аудара отырып, жеке даму бағдарламаларын жасайды.
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top