6B01907 Арнайы педагогика және инклюзивті практика в М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Инклюзивті білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу және қолдау үшін арнайы педагог даярлау. Арнайы және инклюзивті білім беру саласында еңбек нарығында сұранысқа ие жаһандық және пәнаралық құзыреттер контексінде заманауи ғылыми білімі бар және тиімді технологияларды меңгерген педагог.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B020 Арнайы педагогика
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B019 Арнайы педагогика
Пәндер
-
Көшбасшылық және инновацияларды басқару
Пән тиімді көшбасшылық негіздерін, инновацияларды басқару заңдылықтарын зерттейді; білімалушы тиімді вербалды, вербалды емес және электрондық коммуникацияға, шешім қабылдауға, команда құруға, қақтығыстар мен стресстерді басқаруға, көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыруға және жетілдіруге, жобаны, технологиялық және өнімді инновацияларды енгізу бағдарламасын немесе ұйымдық өзгерістер бағдарламасын басқаруға қатысуға қабілетті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық қызметке кіріспе
Пән қазіргі таңдағы арнайы және инклюзивті білім беруді дамытудың мәселелері мен тенденцияларын, арнайы педагогиканың мәнін, мақсаттары мен міндеттерін, нозологиялық ерекшеліктерін, инклюзивті білім беруде мүмкіндігі шектеулі балаларды тәрбиелеу мен дамытудың озық педагогикалық тәсілдерін анықтау және таңдау әдістерін, зерттеу нәтижелері бойынша білім алушылар арнайы және инклюзивті білім беруді дамытудың заманауи мәселелері мен тенденциялары туралы түсінікке ие, инклюзивті білім беруде мүмкіндігі шектеулі балаларды тәрбиелеу мен дамытудың озық педагогикалық тәсілдерін анықтап, таңдай алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тіршіліктің қауіпсіздігін сақтау негіздері
Пән табиғи, техногендік және әлеуметтік сипаттағы ТЖ жағдайларында сауатты мінез-құлық қағидаларын, апаттардың ықтимал салдарларынан халық пен шаруашылық нысандары мен мүліктің өндірістік персоналы үшін ТЖ жағдайларында залалды барынша азайтатын шығыстарды болжау және қабылдау ережелерін зерттейді, сондай-ақ осы салдарларды жою барысында оқу нәтижелері бойынша білімалушы табиғи, техногендік және әлеуметтік сипаттағы ТЖ жағдайында сауатты мінез-құлық қағидаларын оқыту үшін қажетті тәжірибелік дағдыларды пайдалана алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Невропатология негіздерімен есту, көру, сөйлеу органдарының анатомиясы, физиологиясы, патологиясы
Пән есту, көру, сөйлеу мүшелерінің анатомиялық құрылысын, есту, көру және сөйлеу мүшелерінің жағдайын анықтаудың диагностикалық әдістерін қолдана білуді және есту, сөйлеу мүшелерінің жиі кездесетін ауруларының алдын алуды, төтенше жағдайларда алғашқы медициналық көмек көрсетуді үйренеді; зерттеу нәтижелері бойынша білім алушылар есту, көру, сөйлеу патологиялары бар балаларды оқытуды дараландыру үшін мүгедек балаларды диагностикалау нәтижелерін талдайды және түсіндіреді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология және тұрақты даму
Пән табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтары, тірі организмдер мен тіршілік ету ортасының өзара әрекеттесуі туралы қазіргі заманғы жүйелік түсініктерді қалыптастыру; қоршаған ортаға антропогендік әсермен байланысты мәселелер; оқыту нәтижесі бойынша түлек экологиялық проблемалардың себептерін және оларды жою жолдарын анықтай алады, экологиялық процестерді талдауды жүзеге асырады, табиғатты қорғау қызметінде нақты міндеттер мен басымдықтарды қоя алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Пән қоғамдық және жеке құқықтық сананы арттыруға мүмкіндік береді, құқықтық мәдениетті, сыбайлас жемқорлыққа қарсы құбылыс ретінде қарсы әрекет ету бойынша азаматтық ұстанымды қалыптастырады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы құқықтық реттеу контексіндегі оқиғаларға, әрекеттерге талдау жасай алады, нормативтік-құқықтық актілерді меңгереді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Пән әр түрлі ұйымдық-құқықтық формадағы фирмалар мен кәсіпорындардың қызмет ету механизмдерін оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы алынған білімді бизнесті құрудың тиімді жүйесін құру үшін қолдана алады; кәсіпкерлік саласындағы білім мен түсініктерді көрсете алады; теориялық ақпарат пен кәсіпкерлік тәжірибесін жинау және түсіндіруді жүзеге асыра алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Генетика негіздерімен бірге ерекше білім беруді қажет ететін балалар дамуының клиникалық ерекшеліктері
Пән әртүрлі жас кезеңдерінде дамуында кемістігі бар балалардың даму ерекшеліктерін, кемістігі бар балаларды тексеру әдістерін, ауру белгілерінің пайда болуын, психомоторлық дамудағы ауытқулардың этиологиясы мен патогенезін зерттейді; зерттеу нәтижелері бойынша білім алушы кемістігі бар балалардың клиникалық ерекшеліктерінің нәтижелерін талдайды және түсіндіреді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пән ғылыми зерттеудің құрылымын; ғылыми жұмысты; ғылыми зерттеу мәселесін анықтау мен талдауды; әдебиетпен жұмысты; ғылыми зерттеудің теориялық және эмпирикалық әдістерін; ғылыми зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу әдістерін зерттейді, зерттеу нәтижелері бойынша білімалушы ғылыми зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу үшін ғылыми зерттеу әдістерін қолдана алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогика
Пән педагогиканың ғылым ретіндегі әдіснамасын, педагогика санаттарын, білім беру теориясын, оқытуды, жоспарлауды, болжауды ұйымдастыруды, педагогикалық процесті басқаруды және талдауды, білім берудің әдістері мен технологияларын меңгеруді қарастырады және білім беру мазмұнын зерттейді. зерттеу нәтижелері бойынша білім алушылар әдістемелік білімін көрсетеді, арнайы және инклюзивті білім беру жағдайында педагогикалық процесті жоспарлайды және басқарады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Волонтерлік қызмет негіздері
Пән волонтерлік қызметтің мәні мен мазмұнын, волонтерлік жұмыстың технологияларын, формаларын, әдістерін, стратегияларын зерттейді, зерттеу нәтижелері бойынша білім алушылар волонтерлік жұмыстардың мәні мен мазмұнын сипаттайды, технологияларды, нысандарды, әдістер мен волонтерлік жұмыс стратегияларды пайдаланады. әртүрлі ұйымдарда волонтерлік жұмыстарды ұйымдастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дефектология негіздері
Пән психикалық және психофизиологиялық дамудың нақты заңдылықтары мен жеке ерекшеліктерін, әртүрлі жас кезеңдеріндегі адамның мінез-құлқы мен іс-әрекетін реттеу ерекшеліктерін зерттейді; оқу нәтижелері бойынша білім алушы ақпаратты бастапқы өңдеуді талдай және түсіндіре алады, жеке білім беру бағытына ұсыныстар әзірлей алады, мүмкіндігі шектеулі балалардың психофизикалық дамуындағы жеке жетістіктердің болжамын жүзеге асыра алады, білім алушылардың психофизикалық дамуының нозологиялық және жеке ерекшеліктерін есепке алуға бағытталған белгілі педагогикалық технологияларды пайдалана отырып, берілген оқу мақсаттарына сәйкес арнайы жағдайлар жасайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы психология
Пән психикалық даму бұзылыстарының жалпы заңдылықтарын, жеке тұлғаның психофизикалық дамуының ерекшеліктерін, психологиялық-педагогикалық және дифференциалды диагностика әдістерін қолдана білуін қарастырады, зерттеу нәтижелері бойынша білім алушылармүмкіндігі шектеулі балаларды диагностикалау әдістерін таңдап,анықтай алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі бойынша практикум 1
Пән шет тілінде академиялық қарым-қатынас негіздерін сөйлеу әрекетінің төрт түрін қарастырадыі: оқу, сөйлеу, жазу, тыңдау, шет тілінде қарым-қатынастың ғылыми стилі, оқу нәтижелері бойынша білім алушылардың сөйлеу әрекетінің түрлері төрт бағытта басшылыққа алынады: оқу, сөйлеу, жазу, шет тілін тыңдау, шет тілінде кәсіби қарым-қатынасты жүзеге асырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Арнайы педагогика
Пән мүмкіндігі шектеулі баланың даму процесін басқарудың мәнін, заңдылықтарын, тенденцияларын, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың типологиясы мен сипаттамаларын зерттейді, оқу нәтижелері бойынша білім алушы білім беру қызметі кезінде әдістер мен технологияларды қолдана алады, жоспарлауға қабілеттілігін көрсетеді, ерекше білім беретін балалардың дамуында диагностикалық-консультациялық, түзету-педагогикалық және әдістемелік көмекті қамтамасыз етеді даму және әлеуметтену процесі үшін ғылыми зерттеулердің нәтижелеріне назар аудара отырып, жеке даму бағдарламаларын жасайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Түрлі білім беру ұйымдарындағы логопедиялық жұмыс
Пән білім беру ұйымдарындағы түзету-педагогикалық логопедиялық жұмысты жоспарлау және ұйымдастыру, құжаттаманы жүргізу мәселелерін қарастырады, логопедиялық жұмысты жүргізу әдістемесін, сөйлеу бұзылыстарының ерекшеліктерін, зерттеу нәтижелері бойынша білім алушылар коррекциялық-логопедиялық жұмыстардың түсінігін, құрылымын, негізгі кезеңдерін анықтайды, сөйлеу тілі бұзылған балаларды тексеру барысында психологиялық-педагогикалық жұмыстардың стратегиясы мен тактикасын анықтай алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Логопедия негіздері практикуммен
Пән балалардың сөйлеу әрекетінің дамымауының себептері мен механизмдерін, сөйлеу тілінің бұзылыстарының типологиясын және мектепке дейінгі және білім беру ұйымдарында, емханаларда логопедиялық жұмысты ұйымдастыру мен жүргізуге арналған әдістемелік дайындық негіздерін қарастырады,зерттеу барысында білім алушылар сөйлеу бұзылыстарын түзетудің заманауи технологиялары мен әдістерін қарастырады,логопедиялық сабақтарды жоспарлау және өткізу дағдыларына ие болады, психофизикалық дамуы ерекше қажеттіліктері бар тұлғаларды психологиялық-педагогикалық тексерудің стратегиясы мен тактикасын анықтау қабілетіне ие болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сурдопедагогика негіздері
Пән есту қабілеті бұзылған балаларды оқыту және тәрбиелеу жүйелерін, есту қабілеті нашар балаларға арналған білім беру ортасын ұйымдастыру негіздерін зерделейді; оқу нәтижелері бойынша білім алушы білім беру ұйымдарында педагогтарға, ата-аналарға консультациялық көмек көрсетеді, есту қабілеті бұзылған балаларға түзету-дамыту әсерінің барысын динамикалық бақылауды жүзеге асырады, оқу және оқудан тыс уақытта түзету-дамыту жұмысы бойынша практикалық дағдыларды меңгереді есту қабілеті бұзылған балалармен іс-шаралар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері барбалаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу технологиялары
Пән жалпы білім беру процесінде оқушыларды диагностикалау және түзету бойынша көмекші-мамандарға, ата-аналарға көмекші мұғалімнің мақсаттарын, міндеттерін, мазмұны мен қызметінің ерекшеліктерін зерттейді, психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетуді ұйымдастыру және құру әдістерін меңгереді. білім беру ұйымдарындағы оқу үдерісі, психологиялық-педагогикалық қамтамасыз етудің негізгі схемаларын құрастырады және оқушыларды сүйемелдеу жолдарын дайындайды, зерттеу нәтижелері бойынша білім алушылардың педагогикалық білім беру шеңберінде оқушылардың жеке психологиялық ерекшеліктерін заманауи диагностикалық әдістерге негізделе отырыр диагностикалауға және түзетуге қабілетті болуы тиіс.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Аутизм спектрінің бұзылуы бар балалармен диагностикалық жұмыс негіздері
Пән тұлғаның аутизм спектрінің бұзылуы проблемасының қазіргі жай-күйін, психологиялық диагностика әдістерін, психокоррекция технологияларын зерттейді, зерттеу нәтижелері бойынша білім алушы аутизм спектрі бұзылған балаларды диагностикалау құралдарын көрсетеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу процесінде аутизм спектрі бұзылған балаларымен жағымсыз мінез-құлықпен түзету жұмыстары
Пән психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу процесінде аутизм спектрі бұзылған балаларда жағымсыз мінез-құлықпен түзету жұмысының әдістемесін зерделейді; пәнді зерделеу нәтижелері бойынша білім алушы аутизм спектрі бұзылған балалармен эмоционалды байланыс орната алады, өзара әрекеттесуге, қорқыныштан арылуға, агрессия мен өзін-өзі агрессияны тоқтатуға бағытталған аутизм спектрі бұзылған балалардың белсенділігін ынталандырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды отбасылық сүйемелдеу
Пән отбасыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу технологияларын, отбасына көмек көрсетудің мазмұнын, әдістерін, тәсілдерін, құралдары мен нысандарын зерделейді; оқу нәтижелері бойынша білім алушы ерекше білім беру қажеттілігі бар баланың отбасымен жұмыс істеу үшін қажетті адамгершілік ұстанымын қалыптастырады, ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу технологияларын меңгереді, отбасылық қатынастардың ерекшеліктерін диагностикалау үшін әдістемелерді және дамуында кемістігі бар балалардың ата-аналарымен өзара іс-қимыл нысандарын таңдай алады, отбасыларға консультациялық, ақпараттық-әдістемелік көмек көрсетуге дайын бейімделетін білім беру ортасын құру бойынша.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шет тілі бойынша практикум 2
Пән арнайы оқытушының табысты кәсіби іс-әрекеті үшін шет тілі саласындағы жалпы мәдени құзыреттерді қарастырады, зерттреу нәтижелері бойынша білім алушылар шет тілінде сөйлейді, ой-өрісін кеңейтеді және алған білімін кәсіби қарым-қатынас түрін іс жүзінде белсенді пайдаланады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Олигофренопедагогика негіздері
Пән ақыл-ой кемістігі бар балаларды оқыту, тәрбиелеу, әлеуметтік бейімдеу және оңалту бойынша теориялық және практикалық бөлімдерінде түзету-дамыту ортасын ұйымдастыру әдістемесін қарастырады; зерттеу нәтижелері бойынша зияты бұзылған балаларға арналған білім беру жүйесіндегі психологиялық-педагогикалық тұжырымдамаларды дамытудың қазіргі тенденцияларын, консультативтік, ақпараттық және әдістемелік көмек көрсетуге,инклюзивті ұйымның әкімшілігіне бейімделген білім беру ортасын құру, қарастырады. мүмкіндігі шектеулі балалардың білім беру қызметін ұйымдастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математиканы оқытудың арнайы әдістемесі
Пән математиканы оқытудың мазмұнын, математиканы коррекциялық оқыту міндеттерін жүзеге асырудың әдістемелік негіздерін, әр түрлі нозологиялық ерекшеліктері бар балалардың математикалық амалдарды меңгеруінің ерекшеліктерін, математикаса бағын талдау негізінде қарастырады, зерттеу нәтижелері бойынша білім алушылар мүмкіндігі шектеулі балаларға арналған жалпы білім беру немесе арнайы оқу бағдарламасының талаптарына сәйкес оқу-тәрбие және түзету-дамытушы сабақтарын өз бетінше жоспарлайды және құрастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ақыл-ойы бұзылған балаларда әлеуметтік-коммуникативтік дағдыларды қалыптастыру
Пән ақыл-ой кемістігі бар балалармен тәрбие жұмысындағы әлеуметтік өзара әрекеттестіктің ерекшеліктері мен технологияларын, ақыл-ой кемістігі бар балаларда әлеуметтік-коммуникативтік дағдыларды қалыптастыру процесі жүзеге асырылатын ұйымдастырушылық-педагогикалық жағдайларды жасау әдістемелерін қарастырады,зерттеу нәтижелері бойынша білім алушылар ақыл-ой кемістігі бар балаларға білім беруді ұйымдастыруда бейімделген білім беру ортасын құрады, ақыл-ой кемістігі бар балалардың әлеуметтік-коммуникативтік дағдыларын қалыптастыру процесін жүзеге асырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ауыр және жүйелі тіл кемістігі барысындағы түзету жұмысының әдістемесі
Пән сөйлеудің фонациялық ресімделуінің бұзылуында, сөйлеудің құрылымдық-семантикалық ресімделуінің бұзылуында түзету-логопедиялық жұмыстың әдістемесін зерделейді, сөйлеудің ауыр бұзылулары бар балалармен түзету сабақтарын, сөйлеу бұзылыстарын жою кезінде логопедиялық ритақтың заманауи үлгілері мен құралдарын өткізеді, оқу нәтижелері бойынша білім алушы дамуда диагностикалық-консультациялық, түзету-педагогикалық және әдістемелік көмекті қамтамасыз етеді даму және әлеуметтену процесі үшін ғылыми зерттеулердің нәтижелеріне назар аудара отырып, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар, және ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылардың тұлғалық дамуы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы білім беру және оңалту
Пән арнайы білім беру және оңалту саласындағы қызметтердің негізінде жатқан тарихи-құқықтық, педагогикалық және әлеуметтік мәселелерді қарастырадыі, зерттеу нәтижелері бойынша білім алушылар көрсетілген оқытуға сәйкес оқушылардың психофизикалық дамуының нозологиялық және жеке ерекшеліктерін есепке алуға бағытталған белгілі педагогикалық технологияларды пайдалана отырып білім беру іс-әрекетінің арнайы шарттарын өз бетінше құрастыра алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ерекше білімді қажет ететін балаларды академиялық бағалау әдістері
Пән сөйлеу әрекетінің төрт түрі бойынша академиялық қарым-қатынастың дамуын қарастырады: оқу, сөйлеу, жазу, тыңдау, арнайы педагогика және инклюзивті білім беру саласында, зерттеу нәтижелері бойынша білім алушылар сөйлеу әрекетінің коммуникативтік ережелерін және бағдарлама аясында коммуникация және кәсіби іскерлік қарым-қатынастарды көрсете алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды ана тіліне оқыту әдістемесі
Пән ауызша және жазбаша сөйлеу тілін қарым-қатынас құралы ретінде қарастырады,ерекше білім беру қажеттіліктері балалардың танымдық белсенділігін түзету әдістемесін, ерекше білім беру қажеттіліктері балаларға ана тілін оқытудың арнайы әдістемесінің ерекшеліктерін, зерттеу нәтижелері бойынша білім алушылар мүмкіндігі шектеулі балаларға арналған жалпы білім беру немесе арнайы оқу бағдарламасының талаптарына сәйкес оқу-тәрбие және түзету-дамытушы сыныптарды өз бетінше жоспарлайды және құрастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Инклюзивті білім берудің негіздері
Пән мүмкіндігі шектеулі баланың жеке басын дамытудағы инклюзивті білім берудің жалпы және жеке заңдылықтарын, инклюзивті білім берудің негіздері мен технологияларын қарастырады, зерттеу нәтижелері бойынша білім алушылар психофизиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып бейімделген бағдарламаларды пайдаланады, жеке және сараланған көзқарасты ескере отырып саралап оқытуды қалыптастырады, әртүрлі мүмкіндіктері шектеулі балаларды тәрбиелеу және дамыту мәселелері бойынша кәсіби құзыреттілігін арттырады, мүмкіндігі шектеулі балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетеді, әртүрлі бейіндегі мамандармен және білім берумен айналысатын мамандармен, ата-аналармен өзара әрекеттеседі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Арнайы және инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық негіздері
Пән арнайы және инклюзивті білім беру саласындағы құқықтық актілерді және кәсіби әдеп нормаларын, мүмкіндігі шектеулі балаға практикалық заң көмегін көрсетудің құқық қорғау органдарымен, педагогтармен, отбасылармен құқықтық негіздерін пайдалануды қарастырады, зерттеу нәтижелері бойынша білім алушылар арнайы және инклюзивті білім беруді жүзеге асыруда қызметтің әртүрлі салаларындағы негізгі құқықтық білімдерін пайдаланады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ерте жастағы балаларды логопедиялық сүйемелдеу
Пән логопедиялық жұмыстағы түзету тәсілдерін, сөйлеу дамуының алдын алу үшін ерте жастағы балалармен логопед жұмыстарды жүргізудіі ерекшеліктерін қарастырады; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы жас балаларды логопедиялық сүйемелдеуді жүзеге асыра алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сөйлеудің айтылу жағы бұзылған кезде түзету жұмыстарының әдістемесі
Пән сөйлеу қабілеті бұзылған балаларда сөйлеудің ерекшеліктері мен сипаттамаларын және әр түрлі этиологияның дыбыстық айтылуы бұзылған балалармен жұмыс істеу әдістемесін, дислалия, ринолалия, дизартрия, дауысы бұзылған кезде тексеру және түзету жұмыстарының әдістерін зерттейді, оқу нәтижелері бойынша білім алушы ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды дамытуда диагностикалық-консультациялық, түзету-педагогикалық және әдістемелік көмекті қамтамасыз етеді, осы бұзылыстың ақауларының себептерін, механизмі мен құрылымын түсінеді..
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім берудегі психологиялық-педагогикалық қолдау 1
Пән психологиялық-педагогикалық міндеттерін, негізгі принциптерін, ұйымдастырушылық негіздерін және мазмұнын зерттейдіжалпы білім беру процесіне енгізілген дамуында кемістігі бар мектеп оқушыларын қолдау, жалпы білім беру жүйесіне енгізілген мүмкіндігі шектеулі оқушыларды психологиялық-педагогикалық қолдауды қарастырады, зерттеу нәтижелері бойынша білім алушылар мамандар қызметінің мазмұнын өз бетінше анықтай алады,психофизикалық дамуының нозологиялық және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, педагогикалық қолдау көрсетудің түрлері мен кезеңдері және оның тиімділігін бағалау мақсатында түзетуші және дамытушы әсер ету барысын анықтайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Сөйлеу тілінің қарқын-ырғақтық жағын түзету әдістемесі
Пән сөйлеу тілінің ырғақтылық жағының бұзылуын және оларды түзету әдістемесін, психофизиологияның, психологияның және коррекциялық педагогиканың заманауи жетістіктері тұрғысынан кекештіктің этиологиясы мен патогенезін, невротикалық және невроздың клиникалық және психологиялық-педагогикалық сипаттамасын,тұтықпаның түрлерін, психофизикалық дамуы ерекше қажеттіліктері бар адамдарды логопедиялық тексеруді жүргізу әдістемелерін қарастырады, зерттеу нәтижелері бойынша білім алушылар сөйлеу аппаратының бөлімдерін, орталық жүйке жүйесінің негізгі құрылымдарын және олардың сөйлеу әрекетін қамтамасыз ететін функцияларын, психофизиологияның, психологияның және коррекциялық педагогиканың қазіргі жетістіктері тұрғысынан тұтықпаның этиологиясы мен патогенезін, тұтықпаның невротикалық және невроз тәрізді түрлерінің клиникалық-психологиялық-педагогикалық сипаттамаларын түсінеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Зияты бұзылған балаларға ерте көмек көрсету
Пән арнайы және инклюзивті білім беру жағдайында ерте жасында зияты бұзылған балаларға түзету-дамыту жұмыстарының тиімді технологияларын қарастырады; ерте жастағы зияты бұзылған балалармен коррекциялық-педагогикалық жұмыстың ұйымдастыру формалары мен әдістерін қарастырады, зерттеу нәтижелері бойынша білім алушылар ерте жаста зияты бұзылған балаларды психологиялық-педагогикалық тексерудің стратегиясы мен тактикасын анықтай алады; ерте жастағы зияты бұзылған балалардың диагностикалау нәтижелерін талдап,түсіндіре алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ерекше білімді қажет ететін балаларды академиялық бағалау әдістері
Пән ерекше білімді қажет ететін балаларды диагностикалау және бағалау тұжырымдамаларын, әдістерін, скринингті дамытуға оқытуды зерттейді; оқу нәтижелері бойынша білім алушы ерекше білімді қажет ететін балалармен жұмыс жасауда бағалау және диагностика әдістерін қолдана алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қазақстан Республикасындағы инклюзивті білім беру
Пән білім беру ұйымдарындағы инклюзивті білім беру принциптерін, Қазақстан Республикасындағы инклюзивті білім беру үлгілерін, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың әртүрлі санаттарындағы инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттарын, психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу міндеттерін шешуде мамандардың пәнаралық өзара іс-қимылын зерделейді, оқу нәтижелері бойынша білім алушы ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаға арналған жеке дамыту бағдарламасын дербес жасайды және іске асырады, мүмкіндігі шектеулі балаларға арналған жалпы білім беретін немесе арнайы оқу бағдарламасының талаптарына сәйкес оқу және түзету-дамыту сабақтарын жоспарлайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларды қолдау әдістері
Пән ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларды қолдау әдістерін, әдістердің сипаттамасы мен алуан түрлілігін, коммуникативтік, танымдық және интеллектуалдық қабілеттерді қолдау әдістемесін зерделейді, оқу нәтижелері бойынша білім алушы ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың дамуында диагностикалық-консультациялық, түзету-педагогикалық және әдістемелік көмекті қамтамасыз етеді, даму және әлеуметтену процесі үшін ғылыми зерттеулердің нәтижелеріне назар аударады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Инклюзивті білім беру процесін жобалау
Пән инклюзивті білім беру ортасын құру ерекшеліктерін, мүмкіндігі шектеулі Білім алушыларды олардың нормотиптік құрдастарымен қосудың және тең құқылы өзара іс-қимылының тиімді жолдарын іздеу проблемаларын, білім беру ұйымдарында мүмкіндігі шектеулі балалардың әртүрлі санаттарының ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, мектептердің білім беру ортасын жобалауды зерделейді, оқу нәтижелері бойынша білім алушы оқыту мен дамытудың озық педагогикалық тәсілдерін талдайды және практикада таңдайды инклюзивті білім беруде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 18
-
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларға консультациялық қолдау көрсету
Пән ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылар мен олардың ата-аналарына консультативтік көмек көрсетуді ұйымдастыру, мүмкіндіктері шектеулі оқушыларды оқыту мен тәрбиелеуде көмек көрсету үшін мамандардың өзара іс-қимылын ұйымдастыру бойынша мектепке дейінгі және бастауыш білім беру педагогының қызметінің мазмұнын қарастырады; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы мүмкіндігі шектеулі балаларға арналған жалпы білім беретін немесе арнайы оқу бағдарламасының талаптарына сәйкес мамандардың пәнаралық тобында жұмыс істейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Инклюзивті білім берудегі психологиялық-педагогикалық қолдау 2
Пән арнайы және инклюзивті білім беру жағдайында нозологиялық ерекшеліктері бар балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетуді ұйымдастыруды, білім беру ұйымында бейімделген білім беру ортасын құру әдістемелерін қарастырады, зерттеу нәтижелері бойынша білім алушылар білім беру бағдарламаларын бейімдей алады және мүмкіндігі шектеулі балаларды оқу-әдістемелік қамтамасыз ете алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Инклюзивті ұйым әкімшілігіне бейімделген білім беру ортасын құру, мүмкіндігі шектеулі балалардың білім беру қызметін ұйымдастыру және т. б. бойынша консультативтік, ақпараттық-әдістемелік көмек көрсетуге дайындық
- Ерекше білім беру қажеттіліктері балалардың дамуында диагностикалық-консультациялық, түзету-педагогикалық және әдістемелік көмекті қамтамасыз ету, ерекше білім беру қажеттіліктері білім алушылардың дамуы мен әлеуметтенуі және тұлғалық дамуы үшін ғылыми зерттеулердің нәтижелеріне назар аудара отырып,білім беру ұйымдарында қызметтің түзету-педагогикалық, тәрбиелік, дамытушылық, консультациялық, диагностикасын жүзеге асыру үшін ғылыми-педагогикалық, өндірістік-технологиялық міндеттерді шешу
- Инклюзивті білім беруде мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту мен дамытудың озық педагогикалық тәсілдерін талдау және практикада іріктеу
- Заманауи технологияларды пайдалану және типологиялық ерекшеліктері бар білім беру сапасын бағалау арқылы білім беру процесінің мониторингін, оқу және тәрбие нәтижелерін диагностикалауды жүзеге асыра білу
- Өзін-өзі жетілдіруге деген ұмтылысты көрсетеді, оның ішінде физикалық, кәсіби, командада жұмыс істейді, шешім қабылдайды, жанжалды жағдайларды шешеді, көшбасшылық қасиеттерін көрсетеді, салауатты өмір салтына назар аударады
- Білім беру ұйымдарында бейімделген білім беру ортасын дербес құру, мүмкіндігі шектеулі балаларға арналған білім беру бағдарламалары мен оқу-әдістемелік қамтамасыз етуді бейімдеу қабілеті
- Мүмкіндігі шектеулі балалардың психофизикалық даму барысын динамикалық бақылауды және оның тиімділігін бағалау мақсатында түзету-дамыту әсерінің барысын мониторингтеуді жүзеге асыру қабілеті
- Психофизикалық даму ерекшеліктері бар адамдарды психологиялық-педагогикалық тексерудің стратегиясы мен тактикасын анықтау, мүмкіндігі шектеулі балаларды диагностикалау нәтижелерін талдау және түсіндіру
- Білім алушылардың психофизикалық дамуының нозологиялық және жеке ерекшеліктерін есепке алуға бағытталған белгілі педагогикалық технологияларды пайдалана отырып, берілген оқу мақсаттарына сәйкес оқу іс-әрекетінің арнайы жағдайларын дербес құра білу
- Ақпараттық сауаттылық, әртүрлі тілдік және мәдени ортадағы еркін қарым-қатынас дағдыларына ие, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінуді ескере отырып, ақпаратты талдайды және ұсынады
- Ақпаратты іздеуді жүзеге асырады, оны қалыптасқан дүниетанымдық, азаматтық және адамгершілік ұстанымдар негізінде пайымдаулар жасау үшін түсіндіреді, әлеуметтік және өндірістік саланың құбылыстары мен оқиғаларына қатысты өз пайымдауларын дәлелдейді
- Пәнаралық мамандар тобында ынтымақтастықты дербес құра білу және жеке дамыту бағдарламасын іске асыру, мүмкіндігі шектеулі балаларға арналған жалпы білім беретін немесе арнайы оқу бағдарламасының талаптарына сәйкес оқу және түзету-дамыту сабақтарын жоспарлау