Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01907 Арнайы педагогика және инклюзивті практика в Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Инклюзивті білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу және қолдау үшін арнайы педагог даярлау. Арнайы және инклюзивті білім беру саласында еңбек нарығында сұранысқа ие жаһандық және пәнаралық құзыреттер контексінде заманауи ғылыми білімі бар және тиімді технологияларды меңгерген педагог.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B020 Арнайы педагогика
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B019 Арнайы педагогика
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Көшбасшылық және инновацияларды басқару
Педагогикалық қызметке кіріспе
Тіршіліктің қауіпсіздігін сақтау негіздері
Невропатология негіздерімен есту, көру, сөйлеу органдарының анатомиясы, физиологиясы, патологиясы
Экология және тұрақты даму
Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Генетика негіздерімен бірге ерекше білім беруді қажет ететін балалар дамуының клиникалық ерекшеліктері
Ғылыми зерттеу әдістері
-
2 Оқу жылы
Педагогика
Волонтерлік қызмет негіздері
Дефектология негіздері
Арнайы психология
Шет тілі бойынша практикум 1
Арнайы педагогика
Түрлі білім беру ұйымдарындағы логопедиялық жұмыс
Логопедия негіздері практикуммен
Сурдопедагогика негіздері
Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері барбалаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу технологиялары
Аутизм спектрінің бұзылуы бар балалармен диагностикалық жұмыс негіздері
Психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу процесінде аутизм спектрі бұзылған балаларымен жағымсыз мінез-құлықпен түзету жұмыстары
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды отбасылық сүйемелдеу
Шет тілі бойынша практикум 2
Олигофренопедагогика негіздері
-
3 Оқу жылы
Математиканы оқытудың арнайы әдістемесі
Ақыл-ойы бұзылған балаларда әлеуметтік-коммуникативтік дағдыларды қалыптастыру
Ауыр және жүйелі тіл кемістігі барысындағы түзету жұмысының әдістемесі
Арнайы білім беру және оңалту
Ерекше білімді қажет ететін балаларды академиялық бағалау әдістері
Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды ана тіліне оқыту әдістемесі
Инклюзивті білім берудің негіздері
Арнайы және инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық негіздері
Ерте жастағы балаларды логопедиялық сүйемелдеу
Сөйлеудің айтылу жағы бұзылған кезде түзету жұмыстарының әдістемесі
Инклюзивті білім берудегі психологиялық-педагогикалық қолдау 1
Сөйлеу тілінің қарқын-ырғақтық жағын түзету әдістемесі
Зияты бұзылған балаларға ерте көмек көрсету
Ерекше білімді қажет ететін балаларды академиялық бағалау әдістері
Қазақстан Республикасындағы инклюзивті білім беру
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Инклюзивті ұйым әкімшілігіне бейімделген білім беру ортасын құру, мүмкіндігі шектеулі балалардың білім беру қызметін ұйымдастыру және т. б. бойынша консультативтік, ақпараттық-әдістемелік көмек көрсетуге дайындық
- Ерекше білім беру қажеттіліктері балалардың дамуында диагностикалық-консультациялық, түзету-педагогикалық және әдістемелік көмекті қамтамасыз ету, ерекше білім беру қажеттіліктері білім алушылардың дамуы мен әлеуметтенуі және тұлғалық дамуы үшін ғылыми зерттеулердің нәтижелеріне назар аудара отырып,білім беру ұйымдарында қызметтің түзету-педагогикалық, тәрбиелік, дамытушылық, консультациялық, диагностикасын жүзеге асыру үшін ғылыми-педагогикалық, өндірістік-технологиялық міндеттерді шешу
- Инклюзивті білім беруде мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту мен дамытудың озық педагогикалық тәсілдерін талдау және практикада іріктеу
- Заманауи технологияларды пайдалану және типологиялық ерекшеліктері бар білім беру сапасын бағалау арқылы білім беру процесінің мониторингін, оқу және тәрбие нәтижелерін диагностикалауды жүзеге асыра білу
- Өзін-өзі жетілдіруге деген ұмтылысты көрсетеді, оның ішінде физикалық, кәсіби, командада жұмыс істейді, шешім қабылдайды, жанжалды жағдайларды шешеді, көшбасшылық қасиеттерін көрсетеді, салауатты өмір салтына назар аударады
- Білім беру ұйымдарында бейімделген білім беру ортасын дербес құру, мүмкіндігі шектеулі балаларға арналған білім беру бағдарламалары мен оқу-әдістемелік қамтамасыз етуді бейімдеу қабілеті
- Мүмкіндігі шектеулі балалардың психофизикалық даму барысын динамикалық бақылауды және оның тиімділігін бағалау мақсатында түзету-дамыту әсерінің барысын мониторингтеуді жүзеге асыру қабілеті
- Психофизикалық даму ерекшеліктері бар адамдарды психологиялық-педагогикалық тексерудің стратегиясы мен тактикасын анықтау, мүмкіндігі шектеулі балаларды диагностикалау нәтижелерін талдау және түсіндіру
- Білім алушылардың психофизикалық дамуының нозологиялық және жеке ерекшеліктерін есепке алуға бағытталған белгілі педагогикалық технологияларды пайдалана отырып, берілген оқу мақсаттарына сәйкес оқу іс-әрекетінің арнайы жағдайларын дербес құра білу
- Ақпараттық сауаттылық, әртүрлі тілдік және мәдени ортадағы еркін қарым-қатынас дағдыларына ие, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінуді ескере отырып, ақпаратты талдайды және ұсынады
- Ақпаратты іздеуді жүзеге асырады, оны қалыптасқан дүниетанымдық, азаматтық және адамгершілік ұстанымдар негізінде пайымдаулар жасау үшін түсіндіреді, әлеуметтік және өндірістік саланың құбылыстары мен оқиғаларына қатысты өз пайымдауларын дәлелдейді
- Пәнаралық мамандар тобында ынтымақтастықты дербес құра білу және жеке дамыту бағдарламасын іске асыру, мүмкіндігі шектеулі балаларға арналған жалпы білім беретін немесе арнайы оқу бағдарламасының талаптарына сәйкес оқу және түзету-дамыту сабақтарын жоспарлау