Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01907 Арнайы педагогика және инклюзивті практика в Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Инклюзивті ұйым әкімшілігіне бейімделген білім беру ортасын құру, мүмкіндігі шектеулі балалардың білім беру қызметін ұйымдастыру және т. б. бойынша консультативтік, ақпараттық-әдістемелік көмек көрсетуге дайындық
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері балалардың дамуында диагностикалық-консультациялық, түзету-педагогикалық және әдістемелік көмекті қамтамасыз ету, ерекше білім беру қажеттіліктері білім алушылардың дамуы мен әлеуметтенуі және тұлғалық дамуы үшін ғылыми зерттеулердің нәтижелеріне назар аудара отырып,білім беру ұйымдарында қызметтің түзету-педагогикалық, тәрбиелік, дамытушылық, консультациялық, диагностикасын жүзеге асыру үшін ғылыми-педагогикалық, өндірістік-технологиялық міндеттерді шешу
  • Инклюзивті білім беруде мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту мен дамытудың озық педагогикалық тәсілдерін талдау және практикада іріктеу
  • Заманауи технологияларды пайдалану және типологиялық ерекшеліктері бар білім беру сапасын бағалау арқылы білім беру процесінің мониторингін, оқу және тәрбие нәтижелерін диагностикалауды жүзеге асыра білу
  • Өзін-өзі жетілдіруге деген ұмтылысты көрсетеді, оның ішінде физикалық, кәсіби, командада жұмыс істейді, шешім қабылдайды, жанжалды жағдайларды шешеді, көшбасшылық қасиеттерін көрсетеді, салауатты өмір салтына назар аударады
  • Білім беру ұйымдарында бейімделген білім беру ортасын дербес құру, мүмкіндігі шектеулі балаларға арналған білім беру бағдарламалары мен оқу-әдістемелік қамтамасыз етуді бейімдеу қабілеті
  • Мүмкіндігі шектеулі балалардың психофизикалық даму барысын динамикалық бақылауды және оның тиімділігін бағалау мақсатында түзету-дамыту әсерінің барысын мониторингтеуді жүзеге асыру қабілеті
  • Психофизикалық даму ерекшеліктері бар адамдарды психологиялық-педагогикалық тексерудің стратегиясы мен тактикасын анықтау, мүмкіндігі шектеулі балаларды диагностикалау нәтижелерін талдау және түсіндіру
  • Білім алушылардың психофизикалық дамуының нозологиялық және жеке ерекшеліктерін есепке алуға бағытталған белгілі педагогикалық технологияларды пайдалана отырып, берілген оқу мақсаттарына сәйкес оқу іс-әрекетінің арнайы жағдайларын дербес құра білу
  • Ақпараттық сауаттылық, әртүрлі тілдік және мәдени ортадағы еркін қарым-қатынас дағдыларына ие, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінуді ескере отырып, ақпаратты талдайды және ұсынады
  • Ақпаратты іздеуді жүзеге асырады, оны қалыптасқан дүниетанымдық, азаматтық және адамгершілік ұстанымдар негізінде пайымдаулар жасау үшін түсіндіреді, әлеуметтік және өндірістік саланың құбылыстары мен оқиғаларына қатысты өз пайымдауларын дәлелдейді
  • Пәнаралық мамандар тобында ынтымақтастықты дербес құра білу және жеке дамыту бағдарламасын іске асыру, мүмкіндігі шектеулі балаларға арналған жалпы білім беретін немесе арнайы оқу бағдарламасының талаптарына сәйкес оқу және түзету-дамыту сабақтарын жоспарлау
Top