Қазақстан Республикасындағы инклюзивті білім беру

  • Пән білім беру ұйымдарындағы инклюзивті білім беру принциптерін, Қазақстан Республикасындағы инклюзивті білім беру үлгілерін, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың әртүрлі санаттарындағы инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттарын, психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу міндеттерін шешуде мамандардың пәнаралық өзара іс-қимылын зерделейді, оқу нәтижелері бойынша білім алушы ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаға арналған жеке дамыту бағдарламасын дербес жасайды және іске асырады, мүмкіндігі шектеулі балаларға арналған жалпы білім беретін немесе арнайы оқу бағдарламасының талаптарына сәйкес оқу және түзету-дамыту сабақтарын жоспарлайды.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top