Ақыл-ойы бұзылған балаларда әлеуметтік-коммуникативтік дағдыларды қалыптастыру

  • Пән ақыл-ой кемістігі бар балалармен тәрбие жұмысындағы әлеуметтік өзара әрекеттестіктің ерекшеліктері мен технологияларын, ақыл-ой кемістігі бар балаларда әлеуметтік-коммуникативтік дағдыларды қалыптастыру процесі жүзеге асырылатын ұйымдастырушылық-педагогикалық жағдайларды жасау әдістемелерін қарастырады,зерттеу нәтижелері бойынша білім алушылар ақыл-ой кемістігі бар балаларға білім беруді ұйымдастыруда бейімделген білім беру ортасын құрады, ақыл-ой кемістігі бар балалардың әлеуметтік-коммуникативтік дағдыларын қалыптастыру процесін жүзеге асырады.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top