Маркетинг және менеджмент

  • Стратегиялық маркетингтің принциптері мен заманауи әдістері туралы жүйелік идеяны қалыптастыру. Компанияны басқарудың заманауи тәсілі, менеджменттің нақты функцияларының бірі ретінде маркетинг, маркетинг тұжырымдамалары және компанияның миссиясын жүзеге асыру үшін маркетинг құралдарын практикалық игеру туралы ғылыми идеяның негіздерін қалыптастыру. Кәсіпкерлік пен басқару элементі ретінде маркетингтік қызметтің міндеттерін, орнын, рөлін мазмұны мен негізгі функцияларын қарастыру; өндірістік қызметтің талаптарына сәйкес қазіргі заманғы нарықты талдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Жаңа техника мен технологияны енгізудің экономикалық тиімділігін анықтау әдістерін, өнімнің бәсекеге қабілеттілігін арттыру, ұйымдастыру мен басқаруды жетілдіру жөніндегі іс-шараларды меңгеру.
  • Образовательная программа 6B04160 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top