6B04160 Маркетинг в Halyqtar dostyǵy
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты: маркетингілік зерттеулер жүргізе алатын, кең іргелі білімі бар, бастамашылық, ғылыми ізденіске және шығармашылыққа қабілетті, еңбек нарығы мен технологиялардың өзгермелі талаптарына бейімделе алатын жаңа формациядағы маркетолог маманын дайындау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Экономикалық теория
Қажеттіліктерді, ресурстарды, тауарларды, қызметтерді, қоғамдық өндірісті, экономикалық жүйелерді, меншікті, нарықты, капиталды зерттейді. Кәсіпкерлік қызмет дағдыларын қалыптастырады, факторлық кірістерді, жер аннуитетін, пайданы талдайды. Экономиканың циклдік дамуы, жұмыссыздық және оның нысандары, инфляция және оның түрлері туралы дүниетанымды қалыптастырады. Ақша-несие және қаржы жүйесін, экономикалық өсу факторларын, әлемдік экономиканың үрдістерін талдау дағдыларын дамытуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пәнді оқытудың негізгі мақсаты: қазіргі заманғы ғылыми әдістер мен теориялық тұжырымдамалар туралы теориялық білімді қалыптастыру, ғылыми зерттеулердің әдіснамасын меңгерген жан-жақты білімді зерттеушіні қалыптастыру, ғылыми-зерттеу жұмысының әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, зерттелетін тақырыптардың өзектілігі мен жаңашылдығын анықтау, дағдыларын қалыптастыру, ғылыми таным мен зерттеу әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Рухани жанғыру және қазақ тарихының мәселелері
Тарихи фактілер мен құбылыстарды талдау және жалпылау дағдыларының қалыптасу деңгейін анықтау, тарихи оқиғалардың мәні мен себептерін анықтау, олардың маңыздылығын бағалау. Оқиғаларды, саяси көшбасшылардың қызметін, зерттелген дәуірлердегі ғылым мен мәдениеттің көрнекті өкілдерін салыстырмалы талдау дағдылары мен дағдыларын бағалау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Микроэкономика
Экономиканы реттеудің нарықтық механизмін, сұраныс, ұсыныс заңдарын, сұраныс пен ұсыныстың икемділігін, салықтардың әсерін, баға икемділігін, тұтынушының мінез-құлық теориясын, пайдалылықтың төмендеу принципін, немқұрайлылық қисықтарын, өндіріс теориясын, масштаб әсерін зерттейді. Өндіріс шығындарын есептеу, компанияның нарықтағы тепе-теңдігін басқару, баға дискриминациясын бағалау, капитал, жер, еңбек нарығы, қоғамдық тауарларды өлшеу дағдыларын дамытуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пән сыбайлас жемқорлықтың мәні мен факторларын зерттейді. Студенттердің сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымын, әлеуметтік және азаматтық мәдениетін қалыптастырады. Сыбайлас жемқорлыққа деген саналы азаматтық ұстанымын айқындайды, осы құбылысқа қарсы тұрудың адамгершілік санасының құндылықтарын жүзеге асырады, өмірдегі сыбайлас жемқорлық құбылыстарына сыни талдау жасау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономика және құқық негіздері
Пәннің мақсаты – құқық және құқықтық қатынастардың негізгі түсініктерін, еңбек, азаматтық, отбасылық және қылмыстық құқықтағы өкілдіктер мен құзыреттерді, сонымен қатар экономика саласындағы теориялық және практикалық негіздерін қалыптастыру. Студенттерде экономикалық заңдылықтар, нарықтық экономиканың дамуындағы әртүрлі тенденцияларды тудыратын себептер, сонымен қатар оны реттеудің маңызды механизмдері туралы түсінік болуы керек.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Пән экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері саласындағы білімді қалыптастырады, экологиялық және қауіпсіздік мәселелері басымдық ретінде қарастырылатын күнделікті және кәсіби қызмет, құндылық бағдарлар саласындағы қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін оларды пайдалануға баса назар аударады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік негіздері
Пәнді оқытудың негізгі мақсаты: кәсіпкерлік қызметті жүргізу үшін қажетті нормативтік құжаттарды, заңдар мен заңға тәуелді актілерді зерттеу, бизнесті ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын қалыптастыру, іскерлік қарым-қатынасты, кәсіпкерлік этиканы қалыптастыру, персоналмен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру, бәсекелестік орта жағдайында өндірістік - шаруашылық және қаржылық - талдамалық қызметті ұйымдастыру және жүргізу үшін қажетті қабілеттерді меңгеру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дала тұлғаларының тарихы
Тарихи мәтіндермен, дереккөздермен, карталармен, диаграммалармен, кестелермен жұмыс істеу дағдылары мен дағдыларын өлшеу. Білімді қолдана білу деңгейін анықтаңыз және оны логикалық, жүйелі, дәлелді түрде көрсетіңіз. Пәнаралық (бұрын алған білімдерінің негізінде) және пәнішілік байланыстарды орнату, алған білімдерін бейтаныс жағдайда шығармашылықпен қолдану қабілетін анықтау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Экономиканы мемлекеттік реттеу
ЭМР әдіснамасын және оның негізгі элементтерін қарастырады. Мемлекеттік реттеуді ұйымдастыру тетігін зерттейді. Экономиканы ақша-несиемен реттеудің негізгі тетігін түсіндіреді. Мемлекеттің құрылымдық, өнеркәсіптік, инвестициялық және әлеуметтік саясатын қалыптастыру мен жүзеге асыру механизмін сипаттайды. Экономиканы мемлекеттік реттеу жөніндегі іс-шараларды әзірлеу іскерлігін қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Болашақ экономистердің тілдік, сөйлеу және әлеуметтік-мәдени дайындығының қажетті спектрін көрсетеді, оқу процесінде болашақ мамандық әлемінде білім алушылардың жеке өзін-өзі анықтауына бағытталған. Жалпы және кәсіби бағыттағы шет тіліндегі мәтіндерді қарым-қатынас жасау, оқу және аудару үшін қажетті көлемде шет тілінің іскерлік және кәсіби лексикасын қолдану дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Макроэкономика
Макроэкономикалық көрсеткіштерді, модельдерді зерттейді, ұзақ мерзімді кезеңдегі экономикалық өсу, макроэкономикалық тұрақсыздық, макроэкономикалық тепе-теңдік, AD-AS моделі, тұтыну және үнемдеу, мемлекеттік бюджет, валюта жүйесі, валюта нарықтары, валюта бағамдары, төлем балансы. Фискалдық саясатты, макроэкономикалық тепе-теңдікті, ақша нарығын, монетарлық саясатты, мемлекеттік борыштың ҚР үшін салдарын талдау дағдыларын дамытуға ықпал етеді. Макроэкономикалық процестерді басқару тәжірибесін қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Мәтіннен қажетті ақпаратты алу, оны оқу-кәсіби қарым-қатынаста түсіндіру дағдыларын дамыту. Кәсіби деңгейде байланыс орнату, қарым-қатынастың мақсаттары мен жағдайларына сүйене отырып, коммуникацияларды сауатты құру қабілетін дамыту. Кәсіби қарым-қатынас саласында орыс (қазақ) тілінде сөйлеу мінез-құлық бағдарламасын құру процесінде шығармашылыққа, инновацияға, алқалылыққа қабілеттілікті ояту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Менеджмент
Менеджмент мектептерінің эволюциясын ескере отырып, басқару қызметінің мәнін қарастырады. Ұйымның ішкі және сыртқы ортасын зерттейді. Менеджмент функциялары туралы білімді қалыптастырады: жоспарлау, ұйымдастыру, ынталандыру, бақылау. Менеджердің рөлін, көшбасшылық пен ықпалдың мәнін негіздейді. Белгісіздік жағдайындағы қақтығыстар мен өзгерістерді басқару процесінің ерекшеліктерін түсіндіреді. Басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Менеджмент негіздері
Басқару қызметінің мәні қарастырылады. Коммуникация, этика және жауапкершілік ұғымдары көрсетілген. Басқару шешімдерін қабылдау процесі сипатталады. Менеджменттің функциялары ашылады: жоспарлау, ұйымдастыру, ынталандыру, бақылау. Менеджердің рөлі, көшбасшылық пен ықпалдың мәні негізделеді. Белгісіздік жағдайындағы қақтығыстар мен өзгерістерді басқару процесінің ерекшеліктері түсіндіріледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сақтандыру ісі
Сақтандыру салаларын, кіші салаларын және түрлерін білу. Ерікті және міндетті сақтандыру. ҚР заңнамасына сәйкес сақтандырудың негізгі түрлері. Ел экономикасының әртүрлі сегменттеріндегі ұйымдардың өндірістік-қаржылық қызметін жүзеге асыру кезінде сақтандыру қатынастарының экономикалық мәні, функциялары мен өзіндік ерекшеліктері туралы жүйелі идеяны қалыптастыру. Сақтандырудың тарихи ретроспективасын, түсінігі мен мәнін зерделеу; сақтандыру принциптерін, сақтандыру қорларын ұйымдастыру нысандарын, тәуекелдердің жіктелуін, сақтандыру қатынастарының объектілері мен субъектілерін қарастыру; сақтандыру салалары мен түрлерін, сақтандыру операцияларын жүзеге асыру нысандары мен әдістерін зерделеу; сақтандыру тарифтерін, сақтандыру ұйымының сақтандыру резервтерін актуарлық есептеу дағдыларын меңгеру; ұлттық және халықаралық сақтандыру және қайта сақтандыру нарықтарының жұмыс істеу практикасын талдау; сақтандыру қызметін реттеуші ретіндегі мемлекеттің рөлін айқындау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Статистикалық мәліметтерді талдау
Сипаттамалық статистикалық талдау және сенімгерлік бағалаудың тұжырымдамалық аппаратымен таныстыру; студенттерге белгісіз үлестіру параметрлерінің нүктелік бағаларын есептеуге және сенімділік аралықтарын құруға үйрету; корреляциялық талдаудың негіздері туралы түсінік беру; тұжырымдамалық аппаратпен және статистикалық гипотезаларды тексеру критерийлерімен таныстыру; қолданбалы статистикалық талдауда R статистикалық пакетін қолдану дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Kоммерциялық банкте қаржылық талдау
Банк қызметін қаржылық талдаудың ерекшеліктері. Талдауды ақпараттық қамтамасыз ету. Коммерциялық банктің қаржылық ресурстарын талдау. Коммерциялық банктің белсенді операцияларын талдау. Банк қызметінің қаржылық нәтижелерін талдау. Банк қызметінің рейтингтік бағасы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Банктердегі маркетинг
Банктің маркетингтік қызметі саласында дағдыларды игеру. Банктегі маңызды маркетингтік міндеттерді шешу әдістерін, жаңа банктік өнімдерді әзірлеу, бәсекелестік ортаны бағалау, банктік жарнаманы басқару және банктің маркетингтік қызметі алдында тұрған басқа да мәселелерді шешуді қарастырады. Банк қызметін коммерцияландыру және бәсекелестіктің артуы кредиттік институттар жұмысының теориясы мен практикасына маркетингтің негізгі элементтерін тезірек енгізу міндетін бірінші орынға қояды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Маркетинг
Маркетингтің теориялық негіздері мен тұжырымдамаларын ашады. Маркетингтік ортаны, процесті және нарықты сегменттеу стратегияларын сипаттайды. Тауар, баға, сату және коммуникация саясатының түрлеріне, элементтеріне және өлшемдеріне толық сипаттама береді. Маркетингті жоспарлау кезеңдері мен бақылау түрлерін ажыратады. Халықаралық маркетинг пен қызмет маркетингінің элементтерін сипаттайды. Нарықты зерттеу және маркетинг кешенін әзірлеу дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Статистика
Статистикалық әдіснаманың идеясын қалыптастырады: статистикалық деректерді жинаудың, өңдеудің жалпы принциптері, әдістері, жаппай әлеуметтік құбылыстар мен процестердің даму заңдылықтары мен тенденцияларын, олардың сандық сипаттамаларын зерттеу. Қазақстандағы нарықтық қатынастарды дамыту процестерін талдау үшін статистикалық ақпаратты пайдалану дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инновациялық менеджмент
Инновациялық менеджменттің пайда болуы, қалыптасуы, негізгі белгілері, даму перспективалары қарастырылады. Инновация, инновациялық артта қалу, коммерцияландыру, инновациялық қызмет саласы. Инновациялық менеджменттің пәні мен міндеттері баяндалады. Оның пайда болуы және дамуы. Инновацияның өмірлік циклі, оның кезеңдері. Инновациялар нарығы, инновациялар мен инновациялық процестердің жіктелуі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сақтандыру
Сақтандырудың экономикалық мәнін және оның функцияларын білу. Сақтандыру қорын қалыптастыру және оны зиянды өтеу үшін пайдалану туралы оның қатысушылары арасындағы экономикалық қатынастардың жиынтығын түсіну. Сақтандыру-басқару әдістерінің бірі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Маркетингтік зерттеулер
Маркетингтік зерттеулер жүргізу үшін ақпарат көздерін зерттеу, оларға қол жеткізу, олардың артықшылықтары мен кемшіліктері. Маркетингтік зерттеулерден алынған ақпаратты әртүрлі жағдайларда қолдану; маркетингтік зерттеулердің бағыттары мен әдістерін зерттеу, жүйелеу және жіктеу; маркетингтік зерттеулер жүргізудің классикалық мысалдарын талдау; нақты маркетингтік зерттеулер жүргізу бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру. Нақты жағдайларды талдау кезінде маркетингтік сипаттағы мәселелерді анықтау, оларды шешу үшін ақпарат жинау тәсілдерін ұсыну және күтілетін нәтижелерді бағалау; маркетингтік ақпаратты жүйелеу және жалпылау; маркетингтік зерттеулердің міндеттерін шешу үшін ақпараттық технологияларды қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Коммерциялық маркетинг
Адамдардың немесе ұйымдардың (соның ішінде коммерциялық компаниялардың, үкіметтердің және мекемелердің) маркетингтік тәжірибесі зерттелуде. Бұл оларға өнімдерді немесе қызметтерді қайта сататын басқа компанияларға немесе ұйымдарға сатуға, оларды өз өнімдерінде немесе қызметтерінде пайдалануға немесе олардың жұмысын қолдау үшін пайдалануға мүмкіндік береді. Коммерциялық маркетинг деп те аталады өндірістік маркетинг немесе корпоративті клиенттер үшін (B2B) маркетинг. Ұйымдық маркетинг динамикасын үкіметтерге маркетингпен бөлгеніне қарамастан, бизнестің маркетингі үкіметке әр түрлі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қызмет көрсету маркетингі
Ойлау мәдениетін, ақпаратты қабылдау, жалпылау және талдау, мақсат қою және оған қол жеткізу жолдарын таңдау қабілетін меңгеру; қызметтер нарығында жұмыс істейтін ұйымдардың маркетингтік стратегиясын әзірлеуге қатысу, оны іске асыруға бағытталған іс-шараларды жоспарлау және жүзеге асыру; ұйымдардың операциялық (өндірістік) қызметін басқаруда стратегиялық, тактикалық және жедел шешімдер қабылдау әдістерін меңгеру; Экономикалық тауарларды тұтынушылардың мінез-құлқын талдау және сұраныстың қалыптасуы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Баға белгілеу
Баға теориясы, әртүрлі баға түрлерін есептеу техникасы саласында құзыреттіліктерді қалыптастыру; экономикалық ойлауды дамыту және тәуелсіз тиімді баға шешімдерін әзірлеу. Теориялық білімді қалыптастыру және баға белгілеу саласындағы қолданбалы мәселелерді шешудің практикалық дағдыларын қалыптастыру, кәсіпорынның баға тактикасы мен стратегиясын таңдау мүмкіндігі. Ұйымдағы баға белгілеудің негізгі аспектілері, баға белгілеу әдістері, нарықтық жағдайда бағаны реттеу, экономиканың жекелеген салалары мен салаларындағы баға белгілеу бойынша теориялық білім мен практикалық дағдылар кешенін қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Коммерциялық емес ұйымдардағы менеджмент
Коммерциялық емес сектордың пәндік саласында кәсіби деңгейде менеджерлерге басқарушылық, ұйымдастырушылық, әдістемелік, диагностикалық, инновациялық, консультациялық, білім беру, ақпараттық-аналитикалық жүзеге асыруға мүмкіндік беретін білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыру, қабілеттерді дамыту. Коммерциялық емес сектордағы басқару негіздерін оқыту, соның ішінде коммерциялық емес ұйымдарды мемлекетпен және бизнеспен өзара әрекеттесу контекстінде басқару.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерліктегі инновация
Инновациялық кәсіпкерліктің экономикалық мәнін ашады. Бизнесті жоспарлау инновациялық жобаға инвестиция алудың негізі ретінде. Инновациялық жобаның Тәуекелдерін басқару. Инновациялық менеджменттегі адам ресурстарын басқару.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Экономикадағы математика
Математикалық білім беру қазіргі экономистің іргелі дайындық жүйесіндегі маңызды компонент ретінде қарастырылуы керек. Сонымен қатар, математика қолданбалы есептерді шешудің қуатты құралы және ғылымның әмбебап тілі ғана емес, сонымен бірге жалпы мәдениеттің элементі болып табылады. Сондықтан белгілі ақпарат қорын (анықтамалар, теоремалар, олардың дәлелдері, олардың арасындағы байланыс, есептерді шешу әдістері) хабарлау және оларды қолдануды үйрету ғана емес. Сонымен қатар студенттердің экономикалық пәндерді оқып-үйренуге және ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге қажетті логикалық ойлау мен математикалық мәдениетті дамыту, математикалық (сапалық, аналитикалық және геометриялық) интуицияны дамыту кіреді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Minor бағдарламасы I
Пәндері қосымша құзыреттерді қалыптастыратын қосымша білім беру бағдарламасы. Түлектерге жұмысқа орналасуға барынша мүмкіндік береді, білім алушылардың бәсекеге қабілеттілігін арттырады, білім беру сапасы мен игеру тиімділігін арттырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік
Бизнесті дамытудың жинақталған отандық және шетелдік тәжірибесін ескере отырып, кәсіпкерлік қызмет тетігімен таныстырады. Кәсіпкерлік қызметті реттейтін азаматтық заңнаманы қолдану қабілетін дамытады. Тәуекел мен белгісіздік жағдайында сыни ойлау мен басқару шешімдерін қабылдау қабілетін дамытады. Бизнес-жоспарлау дағдыларын, командада да, өз бетінше де жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бухгалтерлік есеп және аудит
Бухгалтерлік есеп пен аудиттің негізгі заңдарын, ережелері мен стандарттарын қолдануды анықтайды. Бухгалтерлік есеп пен аудиттің негізгі тұжырымдамаларын, принциптерін, объектілерін, әдістерін, қаржылық есептіліктің элементтерін білдіреді. Қаржылық есептілік элементтерінің есебін бөледі. Бухгалтерлік балансты жүргізу, шоттар жүйесі, қосарланған жазу, қаржылық есептілік нысандарын жасау және ұсыну дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мемлекттік қаржыны басқару
Басқару органдарының елдің, өңірлердің, шаруашылық жүргізуші субъектілердің қаржысына және қаржы процестеріне, экономиканың теңгерімділігіне, қаржылық тұрақтылығына қол жеткізу және қолдау, кірістер, пайда алу, шешілетін экономикалық және әлеуметтік міндеттерді қаржылық қамтамасыз ету мақсатында жүзеге асырылатын қаржылық қызметке саналы әсері. Басқару дегеніміз-кез-келген қызмет процесінің мақсатты қалыптасуы немесе басқару субъектісінің басқару объектісіне мақсатты әсері. Қаржыны басқару қаржылық қатынастарды реттеу арқылы қоғамдағы әлеуметтік-экономикалық процестерді басқарудың ажырамас бөлігі болып табылады. Қаржыны басқарудың құрамдас бөлігі бюджеттерді, бюджеттен тыс қорларды, сақтандыруды, қаржы-несие мекемелерін басқару болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Халықаралық маркетинг
Халықаралық маркетингтің ерекшеліктерін түсіну, Халықаралық маркетинг кешенін қалыптастыру, сыртқы нарықтарға шығудың орындылығы мен тәсілдерін бағалау бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеру. Халықаралық маркетинг-бұл белгілі бір ойлау тәсілі, отандық және шетелдік тұтынушылардың барлық талаптарын барынша толық қанағаттандыру тұрғысынан коммерциялық және экономикалық шешімдер қабылдау тәсілі. Халықаралық маркетинг-бұл өндіруші елден басқа елдердің нарықтарындағы тауарлар мен қызметтердің маркетингі. Халықаралық маркетинг шеңберінде шешілетін міндеттердің құрылымы кәдімгі маркетинг міндеттерінің құрылымына ұқсас, бірақ бұл қызықты болып көрінеді және осы аспектідегі тақырыпты ашу халықаралық маркетингтің бейнесін басқару түрі ретінде толығымен ұсынуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Стратегиялық маркетинг
Сыртқы ортада бар мүмкіндіктер мен қауіптерді, сондай-ақ ең тартымды нарық сегменттеріне арналған бірегей нарықтық ұсынысты құруға ықпал ететін қолда бар дағдыларды, дағдыларды және ресурстарды ескере отырып, тауар өндірушілердің маркетингтік стратегияларын әзірлеу саласындағы теориялық білім мен практикалық дағдыларды зерттеу. Кәсіпорын қызметін басқару процесінде стратегиялық маркетингтің рөлін көрсету, маркетингтің аналитикалық аспектілерін зерттеуге, нарыққа бағытталған кәсіпорынды дамыту стратегиясын жасау үшін маркетингтік ақпаратты алу және талдау процесіне ықпал ету. Стратегиялық маркетинг шеңберіндегі бизнес қажеттіліктерін, мүмкіндіктерін және бәсекелестікті талдау, кәсіпорында нарыққа бағытталған даму стратегиясын әзірлеу ерекшеліктері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сату техникасы
Қызметтерді сату технологиясының теориялық, құқықтық және практикалық негіздерін; қызметтерді сату механизмі мен технологиясын; өнімді әзірлеудің негізгі ережелерін; кәсіпорындарда сату құрылымын құрудың негізгі өлшемдерін зерттеу. Туристік қызметтерді сату туралы білім жүйесін меңгерген мамандарды даярлау, туристік қызметтерді сату технологияларының механизмін зерделеу. Клиенттердің қарсылықтарына, шағымдарына, наразылықтарына сындарлы қатынасты дамыту дағдыларын меңгеру және оларды еңсеру алгоритмін пысықтау; қызмет көрсетуге қатысты мәселелерді талқылау кезінде кәсіби дәлелдеу; қызмет көрсету процесін ұйымдастыру дағдылары; тұтынушының тілектерін ескере отырып, ресурстар мен құралдарды таңдау. Жаңа ақпараттық және коммуникациялық технологиялар негізінде сервистік индустрия саласында сервистік өнімді ілгерілету бойынша сервистік ұйымның барлық функционалдық бөлімшелерімен және сервис нарығының субъектілерімен іс-қимылдарды үйлестіруді қамтамасыз ету; өнімді ілгерілету іс-шараларын ұйымдастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Minor бағдарламасы II
Пәнаралық және құзыреттілік көкжиегін кеңейтуді қамтамасыз етеді; ерекше дүниетанымды қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 10
-
Интернет-маркетинг
Бүгінгі таңда кәсіпорындардың экономикалық қызметі барысында маркетингтік мәселелерді шешу мақсатында қолданылатын интернет-маркетингтің заманауи тұжырымдамасын ұсыну, кәсіпорын деңгейінде интернет-маркетингтің негізгі бөлімдерін зерттеу, кәсіби қызметте интернет-маркетинг құралдарын қолдану саласында білім мен дағдыларды игеру. Ғаламдық интернет желісінде дамыған іскерлік коммуникациялар жағдайында кәсіпорынның маркетингтік міндеттерін шешу және кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ету үшін интернет - маркетингтің рөлін түсінуді қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ішкі экономикалық қызметтер
Студенттердің қызмет көрсету саласындағы теориялық білімдерін қалыптастыру, өндірістік қызметке қызмет көрсетуге арналған материалдық қызметтер – сауда, көлік, қойма, менеджмент, маркетинг, консалтинг, инжиниринг және т.б. туралы түсінікке ие болу, сонымен қатар материалдық емес (менеджмент, қорғаныс) оқытады, қаржы, білім беру, денсаулық сақтау және т.б. қызмет көрсету саласындағы ағымдағы үрдістер мен проблемалар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Маркетинг және менеджмент
Стратегиялық маркетингтің принциптері мен заманауи әдістері туралы жүйелік идеяны қалыптастыру. Компанияны басқарудың заманауи тәсілі, менеджменттің нақты функцияларының бірі ретінде маркетинг, маркетинг тұжырымдамалары және компанияның миссиясын жүзеге асыру үшін маркетинг құралдарын практикалық игеру туралы ғылыми идеяның негіздерін қалыптастыру. Кәсіпкерлік пен басқару элементі ретінде маркетингтік қызметтің міндеттерін, орнын, рөлін мазмұны мен негізгі функцияларын қарастыру; өндірістік қызметтің талаптарына сәйкес қазіргі заманғы нарықты талдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Жаңа техника мен технологияны енгізудің экономикалық тиімділігін анықтау әдістерін, өнімнің бәсекеге қабілеттілігін арттыру, ұйымдастыру мен басқаруды жетілдіру жөніндегі іс-шараларды меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономикалық саясат
Тәуекелдер мен ықтимал әлеуметтік-экономикалық салдарларды ескере отырып, мемлекеттік саясаттың нұсқаларына баға бере білу; тұтастай алғанда экономиканы және оның жекелеген салаларын, аумақтарын мемлекеттік реттеудің салдарын болжай білу, олардың сапалық және сандық талдауын жүзеге асыру. Мемлекеттің инвестициялық, несиелік-ақшалай, бюджеттік-салықтық, амортизациялық құралдар саясатын жүргізуінің мазмұнын білу. Экономиканы мемлекеттік реттеу бөлігінде макроэкономикалық теорияның негізгі ұғымдары мен категорияларын практикалық қызметте қолдана білу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Тауарлар мен қызметтердің сараптамасы
Маманның табысты кәсіби қызметі үшін қажетті тауартану, сараптама саласындағы дағдыларды қалыптастыру. Тауарлардың жіктеу топтарын тану; тауарлардың технологиялық циклінің кезеңдері мен кезеңдерін талдау. Тауартану әдістері: түсінігі, жіктелуі. Ғылыми таным әдістері және практикалық, олардың түрлері және қысқаша сипаттамасы, қолданылуы. Артықшылықтары мен кемшіліктері. Тұтыну тауарларының жалпы жіктелуі, әртүрлі белгілер бойынша жіктелуі. Жіктеу саласындағы негізгі ұғымдар кодтаудың негізгі ұғымдары, әдістердің түрлері, олардың артықшылықтары мен кемшіліктері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Маркетингтік коммуникация
Танысу, оның элементтері және олардың өзара байланысы, жарнамалық маркетинг саласында негізгі білім мен дағдыларды игеру, жарнамамен, сатуды ынталандыру әдістерімен, Public Relations, тікелей маркетинг, жеке сату. Маркетингтік коммуникацияның нақты құралдарының мәні мен ерекшеліктерін және оларды біртұтас және тиімді жылжыту бағдарламасына біріктіру жолдарын терең түсіну үшін қажетті теориялық білім жүйесін қалыптастыру. Жарнама, жеке сату, сатуды ынталандыру, PR, көрме қызметі және ішкі маркетинг бағдарламаларында шешімдер әзірлеу. Бірыңғай кешенді бағдарламада маркетингтік коммуникацияның нақты құралдарының мүмкіндіктерін біріктіру. Әзірленген жобалық шешімдерді негіздеу және практикалық қызметке енгізу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік қызметтің негіздері
Нарықтық экономика жағдайында кәсіпкерлік қызмет саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды алу. Осы пәнді оқу барысында кәсіпкерлік қызметтің саласы мен ұйымдық-құқықтық нысанын таңдау мәселелерінде білім мен дағдыларға ие болады, кәсіпкерлік қызметті жүргізудің функциялары мен негізгі принциптерін меңгереді. Кәсіпкерліктің мазмұны мен мәнін; кәсіпкерлік қызметтің түрлері мен нысандарын; кәсіпкерлік мәдениетін қалыптастыру негіздерін; кәсіпкердің әдепті іскерлік мінез-құлық қағидаттарын білу. Кәсіпкерлік идеялар банкін және кәсіпкердің мақсаттарын тұжырымдай білу; бизнес-жоспар құру; Кәсіпкерлік бірлікті құру және оның қызметін ұйымдастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Экономиканы басқару
Бұл курсты оқу теориялық және практикалық материалдар, заңнамалық және құқықтық құжаттар негізінде Қазақстан экономикасын басқару теориясы мен практикасы саласында білім алушыларды оқыту болып табылады. Сондай-ақ оқытудың негізгі саясаты білім алушының ұлттық экономиканы басқару саласында жеткілікті білімге ие болуы және басқарудың негізгі дағдыларын қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Биржа ісі
Пәнді оқытудың мақсаты студенттерді биржа ұғымымен, оның функцияларымен, биржалық операцияларды жүзеге асыру техникасымен таныстыру, сондай-ақ биржаның нарықтық экономикадағы рөлі мен орнын, биржалық сауданың даму тенденцияларын қарастыру болып табылады. Студенттердің экономикалық ұғымдар мен басқару шешімдерін негіздеу және әзірлеу әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Басқарушылық экономиканың негізгі міндеті-ұйымдағы басқарушылық шешімдерді әзірлеудің экономикалық негіздемесі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлікті ұйымдастыру
Бизнесті ұйымдастыру және жүргізу саласындағы теориялық негіздер мен практикалық дағдылар саласында жүйеленген білім алу, сондай-ақ кәсіпкерлік қызметтің қажетті дағдыларын игеру, нарықтық құрылымның жұмыс істеу механизмін түсіну. Бизнес-идеяның пайда болуынан оны жүзеге асыруға дейінгі процесс ретінде бизнес туралы тұтас идеяны қалыптастыру, оның ішінде ұйымдастырушылық-құқықтық, экономикалық, басқарушылық және әлеуметтік реттеу тетіктері, нәтижелерді бағалау және даму бағыттарын негіздеу. Бизнестің негізгі функционалдық блоктарының мазмұны мен мәнін түсінуді қалыптастыру; бизнестің сыртқы ортасы мен ішкі жай-күйін бағалауға, бизнесті дамыту бағыттарын айқындауға және тиісті жоспарларды әзірлеуге байланысты проблемаларды шешу; бизнес тиімділігінің қазіргі заманғы проблемаларын түсінуді қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өндірістік жоспарлау
Студенттердің кәсіпорындардың өндірістік (операциялық) қызметіне байланысты басқарушылық шешімдер қабылдау саласындағы теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын меңгеруі. өндірістік кәсіпорындардың өндірістік (операциялық) қызметін басқарудың теориялық негіздерін зерделеу қызмет көрсету салалары мен салалары. Кәсіпорындардың өндірістік (операциялық) қызметін басқару саласында стратегиялық, тактикалық және жедел шешімдер қабылдау әдістерін игеру. Өнім өндірудің технологиялық процестерінің баламалы нұсқаларына талдау жүргізу және бағалау жүргізу және олардың ішінен оңтайлы таңдау; өнім өндірудің бүкіл процесін және оны материалдық-техникалық қамтамасыз етуді ұтымды ұйымдастыру; өндірісті ұйымдастыру деңгейін, оның кәсіпорын мен оның бөлімшелерінің техникалық-экономикалық көрсеткіштерімен байланысын бағалай білу және осы негізде кәсіпорынның ұйымдастырушылық саясатын әзірлеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мемлекеттік қызметті ұйымдастыру
Мемлекеттік қызметті дамытудың факторы ретінде әлеуметтік-құқықтық институттар және кадр саясаты ретінде мемлекеттік қызмет туралы тұтас идеяны қалыптастыру. Мемлекеттік қызмет ұйымдасқан, әлеуметтік бағдарланған, мемлекетті қоғаммен тығыз байланыстыратын құқық саласы болып табылады. Мемлекеттің қазіргі заманғы және тиімді мемлекеттік қызметін қалыптастыру әкімшілік-саяси және құқықтық салаларда болып жатқан өзгерістердің басым бағыттарына жатады. Мемлекеттік қызметті Ішкі ұйымдастыру саласындағы қоғамдық қатынастарды реттейтін құқықтық нормаларды зерделеу, мемлекеттік қызметшінің құқықтық мәртебесін белгілеу, мемлекеттің функциялары мен міндеттерін орындайтын қызметшілердің де, мемлекеттік органның да қызметін қамтамасыз ету мақсатында мемлекеттік қызметтің практикалық жұмыс істеуі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік құқық
Кәсіпкерлік құқық туралы жалпы ережелер. Кәсіпкерлік құқықтың қайнар көздері. Кәсіпкерлік құқық субъектілері туралы жалпы ережелер. Кәсіпкерлік қызмет субъектілерін құру және тоқтату. Кәсіпкерлік құқық субъектілерінің жекелеген түрлерінің құқықтық жағдайы. Кәсіпкерлік қызметтегі мемлекеттік реттеу және бақылау. Кәсіпкерлік қызмет саласындағы шарттар мен міндеттемелер. Кәсіпкерлік қызметтегі жауапкершілік. Кәсіпкерлердің құқықтары мен мүдделерін қорғау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Кәсіпкерлік менеджмент
Кәсіпкерлік қызметті басқару және құқықтық қамтамасыз ету, ұйымдастыру саясатын, шарттық қатынастарды қалыптастыру, кәсіпкерлік тәуекелдерді басқару және кәсіпкерлік саланы дамытуды мемлекеттік реттеу ерекшеліктері туралы қажетті теориялық білім беру. Кәсіпкерлік менеджменттің тұжырымдамалық аппаратын, кәсіпорындардың ұйымдық-құқықтық нысандарының түрлерін, тауарларды жылжытудың заманауи әдістерін, коммерциялық мәмілелер мен шарттардың түрлерін, биржалық сауданы ұйымдастырудың негіздерін зерттеу. Ел экономикасының орнықты өсуі және шаруашылық жүргізуші субъектілер арасындағы бәсекелестік қатынастарды дамыту үшін қажетті жағдайлар жасау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өнеркәсіптік маркетинг
Шикізат, машиналар мен жабдықтар маркетингі, өнеркәсіптік қызметтер, салалық маркетинг ерекшеліктері саласында білім, білік және дағдыларды қалыптастыру. Өнеркәсіптік маркетинг-тауарлар мен қызметтер нарығындағы маркетингтік қызмет өнеркәсіп, ауыл шаруашылығы, көлік құрылыс және басқа салалардағы кәсіпорындардың машиналар мен жабдықтарға, шикізат пен материалдарға, жаңа технологияларға, лицензияларға, инжинирингке және басқа да өнеркәсіптік қызметтерге қажеттіліктерін қанағаттандырумен байланысты мақсатты өндіріс. Өнеркәсіптік маркетинг тұжырымдамасы. Өнеркәсіптік нарықтарды маркетингтік зерттеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Еңбек процестері мен жұмыс орындарын жобалау, еңбек қызметіне ақы төлеу мен ынталандырудың қазіргі заманғы нысандарын әзірлеу.
- Кәсіби орта мен социумда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін коммуниациялау.
- Кәсіби қызметте жаратылыстану-ғылыми, математикалық, қоғамдық, әлеуметтік-экономикалық білімді, экономиканың, оның салаларының және шаруашылық жүргізуші субъектілердің қызмет етуіне қатысты кәсіби қызмет саласын реттейтін негізгі нормативтік-құқықтық құжаттарды білуін көрсету.
- Негізделген басқару шешімдерін қабылдау және олардың тиімділігін бағалау, адамдарды және олардың мүмкіндіктерін, қабілеттерін және уәждемесін ескере отырып олардың іс-әрекеттерін басқару. Ұйымның маркетингтік стратегиясын әзірлеуге қатысу, оны іске асыруға бағытталған іс-шараларды жоспарлау және жүзеге асыру.
- Қойылған экономикалық міндеттерді шешу үшін қажетті деректерді жинау, талдау және өңдеуді жүзеге асыру, экономикалық процестерді, макро және микродеңгейдегі құбылыстарды өзара байланыста талдау, проблемаларды анықтау, оларды шешудің жолдары мен тәсілдерін ұсыну және күтілетін нәтижелерді бағалау.
- Ұйымдардың практикалық қызметінде маркетингтік зерттеулер мен бенчмаркетинг нәтижесінде алынған ақпаратты пайдалану.
- Кәсіпкерлік дағдыларды және белгісіздік және тәуекел жағдайында жұмыс істеу дағдыларын пайдалану. Нарықтық мүмкіндіктерді табу және бағалау және бизнес идеяны қалыптастыру.
- Әр түрлі қызмет салаларында инвестициялық және инновациялық жобаларды (идеяларды генерациялау кезеңінен бастап инновацияны коммерцияландыруға дейін) әзірлеу және іске асыру.
- Жеке және команда мүшесі ретінде тиімді жұмыс істеу, өз көзқарасын дұрыс қорғау, өз әрекеттерін түзету және әр түрлі әдістерді қолдану. Кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік шарттарын бағалау.
- Іскерлік ақпаратты өңдеудің әдістері мен бағдарламалық құралдарын меңгеру, ақпараттық технологиялар қызметтерімен өзара іс-қимыл жасау және корпоративтік ақпараттық жүйелерді ээфективті пайдалану.
- Экономикалық-математикалық үлгілеу, болжау және шаруашылық жүргізуші субъектілер қызметінің көрсеткіштерін оңтайландыру, процестер, құбылыстар, жағдайлар әдістерін қолдану.
- Бизнес-жоспарларды, кәсіпорынның және оның бөлімшелерінің перспективалық және ағымдағы жоспарларын, кәсіпорынның жалпы және функционалдық даму стратегиясын жоспарлау, әзірлеу әдістемесі мен дағдыларын меңгеру; кәсіпорынды басқару стратегиясын экономикалық негіздеу.