Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B04160 Маркетинг в Halyqtar dostyǵy
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты: маркетингілік зерттеулер жүргізе алатын, кең іргелі білімі бар, бастамашылық, ғылыми ізденіске және шығармашылыққа қабілетті, еңбек нарығы мен технологиялардың өзгермелі талаптарына бейімделе алатын жаңа формациядағы маркетолог маманын дайындау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Экономикалық теория
Ғылыми зерттеу әдістері
Рухани жанғыру және қазақ тарихының мәселелері
Микроэкономика
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Экономика және құқық негіздері
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Кәсіпкерлік негіздері
Дала тұлғаларының тарихы
-
2 Оқу жылы
Экономиканы мемлекеттік реттеу
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Макроэкономика
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Менеджмент
Менеджмент негіздері
Сақтандыру ісі
Статистикалық мәліметтерді талдау
Kоммерциялық банкте қаржылық талдау
Банктердегі маркетинг
Маркетинг
Статистика
Инновациялық менеджмент
Сақтандыру
-
3 Оқу жылы
Маркетингтік зерттеулер
Коммерциялық маркетинг
Қызмет көрсету маркетингі
Баға белгілеу
Коммерциялық емес ұйымдардағы менеджмент
Кәсіпкерліктегі инновация
Экономикадағы математика
Minor бағдарламасы I
Кәсіпкерлік
Бухгалтерлік есеп және аудит
Мемлекттік қаржыны басқару
Халықаралық маркетинг
Стратегиялық маркетинг
Сату техникасы
Minor бағдарламасы II
-
4 Оқу жылы
Интернет-маркетинг
Ішкі экономикалық қызметтер
Маркетинг және менеджмент
Экономикалық саясат
Тауарлар мен қызметтердің сараптамасы
Маркетингтік коммуникация
Кәсіпкерлік қызметтің негіздері
Экономиканы басқару
Биржа ісі
Кәсіпкерлікті ұйымдастыру
Өндірістік жоспарлау
Мемлекеттік қызметті ұйымдастыру
Кәсіпкерлік құқық
Кәсіпкерлік менеджмент
Өнеркәсіптік маркетинг
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Еңбек процестері мен жұмыс орындарын жобалау, еңбек қызметіне ақы төлеу мен ынталандырудың қазіргі заманғы нысандарын әзірлеу.
- Кәсіби орта мен социумда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін коммуниациялау.
- Кәсіби қызметте жаратылыстану-ғылыми, математикалық, қоғамдық, әлеуметтік-экономикалық білімді, экономиканың, оның салаларының және шаруашылық жүргізуші субъектілердің қызмет етуіне қатысты кәсіби қызмет саласын реттейтін негізгі нормативтік-құқықтық құжаттарды білуін көрсету.
- Негізделген басқару шешімдерін қабылдау және олардың тиімділігін бағалау, адамдарды және олардың мүмкіндіктерін, қабілеттерін және уәждемесін ескере отырып олардың іс-әрекеттерін басқару. Ұйымның маркетингтік стратегиясын әзірлеуге қатысу, оны іске асыруға бағытталған іс-шараларды жоспарлау және жүзеге асыру.
- Қойылған экономикалық міндеттерді шешу үшін қажетті деректерді жинау, талдау және өңдеуді жүзеге асыру, экономикалық процестерді, макро және микродеңгейдегі құбылыстарды өзара байланыста талдау, проблемаларды анықтау, оларды шешудің жолдары мен тәсілдерін ұсыну және күтілетін нәтижелерді бағалау.
- Ұйымдардың практикалық қызметінде маркетингтік зерттеулер мен бенчмаркетинг нәтижесінде алынған ақпаратты пайдалану.
- Кәсіпкерлік дағдыларды және белгісіздік және тәуекел жағдайында жұмыс істеу дағдыларын пайдалану. Нарықтық мүмкіндіктерді табу және бағалау және бизнес идеяны қалыптастыру.
- Әр түрлі қызмет салаларында инвестициялық және инновациялық жобаларды (идеяларды генерациялау кезеңінен бастап инновацияны коммерцияландыруға дейін) әзірлеу және іске асыру.
- Жеке және команда мүшесі ретінде тиімді жұмыс істеу, өз көзқарасын дұрыс қорғау, өз әрекеттерін түзету және әр түрлі әдістерді қолдану. Кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік шарттарын бағалау.
- Іскерлік ақпаратты өңдеудің әдістері мен бағдарламалық құралдарын меңгеру, ақпараттық технологиялар қызметтерімен өзара іс-қимыл жасау және корпоративтік ақпараттық жүйелерді ээфективті пайдалану.
- Экономикалық-математикалық үлгілеу, болжау және шаруашылық жүргізуші субъектілер қызметінің көрсеткіштерін оңтайландыру, процестер, құбылыстар, жағдайлар әдістерін қолдану.
- Бизнес-жоспарларды, кәсіпорынның және оның бөлімшелерінің перспективалық және ағымдағы жоспарларын, кәсіпорынның жалпы және функционалдық даму стратегиясын жоспарлау, әзірлеу әдістемесі мен дағдыларын меңгеру; кәсіпорынды басқару стратегиясын экономикалық негіздеу.