Микроэкономика

  • Экономиканы реттеудің нарықтық механизмін, сұраныс, ұсыныс заңдарын, сұраныс пен ұсыныстың икемділігін, салықтардың әсерін, баға икемділігін, тұтынушының мінез-құлық теориясын, пайдалылықтың төмендеу принципін, немқұрайлылық қисықтарын, өндіріс теориясын, масштаб әсерін зерттейді. Өндіріс шығындарын есептеу, компанияның нарықтағы тепе-теңдігін басқару, баға дискриминациясын бағалау, капитал, жер, еңбек нарығы, қоғамдық тауарларды өлшеу дағдыларын дамытуға ықпал етеді.
  • Образовательная программа 6B04160 Маркетинг
  • Несиелер 3
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top