Маркетингтік зерттеулер

  • Маркетингтік зерттеулер жүргізу үшін ақпарат көздерін зерттеу, оларға қол жеткізу, олардың артықшылықтары мен кемшіліктері. Маркетингтік зерттеулерден алынған ақпаратты әртүрлі жағдайларда қолдану; маркетингтік зерттеулердің бағыттары мен әдістерін зерттеу, жүйелеу және жіктеу; маркетингтік зерттеулер жүргізудің классикалық мысалдарын талдау; нақты маркетингтік зерттеулер жүргізу бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру. Нақты жағдайларды талдау кезінде маркетингтік сипаттағы мәселелерді анықтау, оларды шешу үшін ақпарат жинау тәсілдерін ұсыну және күтілетін нәтижелерді бағалау; маркетингтік ақпаратты жүйелеу және жалпылау; маркетингтік зерттеулердің міндеттерін шешу үшін ақпараттық технологияларды қолдану.
  • Образовательная программа 6B04160 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top