Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Маркетингтік зерттеулер
-
Маркетингтік зерттеулер жүргізу үшін ақпарат көздерін зерттеу, оларға қол жеткізу, олардың артықшылықтары мен кемшіліктері. Маркетингтік зерттеулерден алынған ақпаратты әртүрлі жағдайларда қолдану; маркетингтік зерттеулердің бағыттары мен әдістерін зерттеу, жүйелеу және жіктеу; маркетингтік зерттеулер жүргізудің классикалық мысалдарын талдау; нақты маркетингтік зерттеулер жүргізу бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру. Нақты жағдайларды талдау кезінде маркетингтік сипаттағы мәселелерді анықтау, оларды шешу үшін ақпарат жинау тәсілдерін ұсыну және күтілетін нәтижелерді бағалау; маркетингтік ақпаратты жүйелеу және жалпылау; маркетингтік зерттеулердің міндеттерін шешу үшін ақпараттық технологияларды қолдану.
-
Образовательная программа 6B04160 Маркетинг
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 3
-
Семестр 1