Сату техникасы

  • Қызметтерді сату технологиясының теориялық, құқықтық және практикалық негіздерін; қызметтерді сату механизмі мен технологиясын; өнімді әзірлеудің негізгі ережелерін; кәсіпорындарда сату құрылымын құрудың негізгі өлшемдерін зерттеу. Туристік қызметтерді сату туралы білім жүйесін меңгерген мамандарды даярлау, туристік қызметтерді сату технологияларының механизмін зерделеу. Клиенттердің қарсылықтарына, шағымдарына, наразылықтарына сындарлы қатынасты дамыту дағдыларын меңгеру және оларды еңсеру алгоритмін пысықтау; қызмет көрсетуге қатысты мәселелерді талқылау кезінде кәсіби дәлелдеу; қызмет көрсету процесін ұйымдастыру дағдылары; тұтынушының тілектерін ескере отырып, ресурстар мен құралдарды таңдау. Жаңа ақпараттық және коммуникациялық технологиялар негізінде сервистік индустрия саласында сервистік өнімді ілгерілету бойынша сервистік ұйымның барлық функционалдық бөлімшелерімен және сервис нарығының субъектілерімен іс-қимылдарды үйлестіруді қамтамасыз ету; өнімді ілгерілету іс-шараларын ұйымдастыру.
  • Образовательная программа 6B04160 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top