Қызмет көрсету саласындағы маркетинг стратегиясы

  • Заманауи маркетингтік құралдардың негізінде маркетингтік нарықты зерттеу және нарықтық жағдайларға сәйкес келетін маркетингтік стратегияны таңдау дағдыларын қалыптастырады. Пән аясында қажеттіліктерді болжау, нарықтың стратегиялық сегментациясын, сатып алушылар мен сатушылар нарықтарының параметрлерін талдау, стратегиялық менеджмент пен бизнесті жоспарлауға негізделген бәсекеге қабілеттілік стандарттарын жасаудың теориясы мен тәжірибесі қарастырылады
  • Образовательная программа 6B11180 Мейрамхана ісі және қонақ үй бизнесі
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top