Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Бренд-менеджмент
-
Пән бәсекеге қабілетті брендтерді әзірлеу және бағалау саласында білім алуға; брендті басқарудың құрылымы мен әдістерін қайта қарауға; брендтің ұзақ мерзімді кірістілігін арттырудың тиісті тұжырымдамалары мен әдістерін қолдануға; компанияның стратегиясын ескере отырып брендті жоспарлау және бағалау саласындағы білімді қорытындылауға; брендті әзірлеу кезінде маркетингтік зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу әдістерін синтездеуге; тұтынушылардың адалдығы мен даму деңгейін бағалауға және брендті басқару және брендті басқару стратегиясын дамытуға мүмкіндік береді.
-
Образовательная программа 7M04114 Маркетинг (1 о.ж.)
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп